Skocz do zawartości

Modele 3d: Meble low poly


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam wszystkich,

 

Od pewnego czasu staram się dokształcić w dziedzinie robienia modeli low poly. Jako, że mam dostęp do sporej ilości mebli high poly postanowiłem na nich potrenować wypalanie mapek i teksturowanie. Używałem głównie blendera, xnormal i substance paintera. Starałem się miejscami nie oszczędzać poligonów tak, aby modele nadawały się także do riltajmowych wizek. Materiały PBR. Szczerze polecam pooglądać modele TUTAJ, obrazek nie odda tego jak zachowują się w ruchu. Uwagi mile widziane.

Dla chętnych: wszystkie modele udostępniam za darmo, korzystajcie do woli: http://www.lukaszkrajewski.pl/download/

 

DreamOn sofa

 

52lPHwB.jpg

 

Parsifal chair

 

LMZwlU0.jpg

 

Elm sofa

 

fTKhKN6.jpg

 

Acorn chair

 

375vjdJ.jpg

 

Ecart chair

 

2wdsctH.jpg

 

Typus table

 

GFUx9Fe.jpg

 

Grasshoppa lamp

 

r5LlMsQ.jpg

 

Pure Alu chair

 

iuuVWHh.jpg

 

Gabon chair

 

NYfFGLw.jpg

 

Heritage armchair

 

zV07RWp.jpg

 

Kaleidos chair

 

yNVQkBM.jpg

 

Raja table

 

j4E7UiZ.jpg

Edytowane przez chom1k
  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Według mnie świetnie wyszło! Pikowane meble wyszły bardzo dobrze. Wiesz, w ten sposób będziesz mieć paczkę modeli którą bardzo łatwo popchniesz ludziom za kasę do wizek w UE4 (Unreal engine 4). Bardzo dobra robota!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności