chom1k Napisano 16 Październik 2015 Napisano 16 Październik 2015 (edytowane) Witam wszystkich, Od pewnego czasu staram się dokształcić w dziedzinie robienia modeli low poly. Jako, że mam dostęp do sporej ilości mebli high poly postanowiłem na nich potrenować wypalanie mapek i teksturowanie. Używałem głównie blendera, xnormal i substance paintera. Starałem się miejscami nie oszczędzać poligonów tak, aby modele nadawały się także do riltajmowych wizek. Materiały PBR. Szczerze polecam pooglądać modele TUTAJ, obrazek nie odda tego jak zachowują się w ruchu. Uwagi mile widziane. Dla chętnych: wszystkie modele udostępniam za darmo, korzystajcie do woli: http://www.lukaszkrajewski.pl/download/ DreamOn sofa Parsifal chair Elm sofa Acorn chair Ecart chair Typus table Grasshoppa lamp Pure Alu chair Gabon chair Heritage armchair Kaleidos chair Raja table Edytowane 7 Listopad 2015 przez chom1k
Hris Napisano 4 Listopad 2015 Napisano 4 Listopad 2015 Według mnie świetnie wyszło! Pikowane meble wyszły bardzo dobrze. Wiesz, w ten sposób będziesz mieć paczkę modeli którą bardzo łatwo popchniesz ludziom za kasę do wizek w UE4 (Unreal engine 4). Bardzo dobra robota!
chom1k Napisano 27 Listopad 2015 Autor Napisano 27 Listopad 2015 Dzięki Hris. Może za jakiś czas pomyślę o jakiejś płatnej paczce, czas pokaże :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się