Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Chciałbym pokazać moją pracę wizualizacje salonu.

Nie jestem pewien efektu końcowego, zwłaszcza ujęcia przy sztucznym świetle dlatego zamieszczam post tutaj, a nie w dziale finished works.

Modele sprzętu audio, żyrandola i kwiatka ściągnąłem gotowe ale w każdym z nich wprowadziłem zmiany, jak i nadałem swoje materiały.

 

Modelowanie 3ds max do stworzenia ognia w kominku FumeFx.

Silnik renderujący vray 2.30.

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak na początek wywal AO widziałeś gdzieś w rzeczywistości takie linie na stykach ścian i sufitu i żeby kwiaty tak wyglądały :) jeśli już AO to wyrenderowac oddzielny pass i złożyć ładnie w postprodukcji. Światło w ogóle niema efektu wpadania światła przez okno na ujęciu dziennym. Co do ujęcia ze sztucznym oświetleniem to bym się na twoi miejscu zdecydował czy które światła powinny być włączone, np ja bym wyłączył żyrandol i dopracował światło i poświatę z kominka stworzysz wtedy fajna ciepła atmosferę dwa będziesz miał grę cieni, wrzuca coś za okno jakiś nocny obrazek, Deski na podłodze chyba jednak są za szerokie :)

Napisano

Na pierwszym renderze sciana z kamienia jest plaska, wyglada jakby to byla tapeta, na kanape dalbym wiekszego bumpa (o ile w ogole jest) bo ciezko stwierdzic co to za material.

Napisano

Ja bym w ogóle wrzucił jakaś strukturę tynku na ściany i sufit bo teraz jest gładko, co do pierwszego ujęcia to podejrzewam ze nie jest płasko patrząc potem na to ze sztucznym światłem tam widać displacement to raczej wina kamery skierowanej prostopadle do tej ściany. Popracuj nad materiałami tv np jest cały w jednym shaderze a jednak obudowa powinna mieć inny materiał niż ekran nawet jeśli masz zbliżony kolor to ekran powinien być bardziej matowy, drewno w kominku wygląda całkiem nienaturalnie, materiały całego sprzętu elektronicznego są paskudne model od evera ale shadery trzeb zrobić własne :)

Napisano

Dzieki za odpowiedzi i zarazem podpowiedzi :) szczegolnie o AO.

Swiatlo wpadajace przez okno hmm zupelnie nie wiem czemu powstal taki efekt i jak dokladnie ma wygladac ten prawidlowy. Moze dlatego ze nie dalem slonca albo zamalo ppdkrecilem mape light w postprodukcji.

Drewno w kominku racja mialem sie tym zajac ale ulecialo z pamieci.

Materialy na sprzet audio dalem i zdaje sobie sprawe ze w rzeczywistosci ciezko spotkac takich barw. Sam material staralem sie dac cos w stylu plastiku z fallofem.

Bump na sofach jest sprobuje go podkrecic.

Sciana nie jest plaska tak jak zauwarzyliscie widac na nocnym oswietleniu.

Zrobie osobno ujecie z wtlaczonym zyrandolem zobaczymy jak oswietli pomieszczenie.

Deski na podlodze az sprawdze z ciekawosci jaka wartosc wprowadzilem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności