Jump to content

Wizualizacja Salonu


SCA

Recommended Posts

Witam.

Chciałbym pokazać moją pracę wizualizacje salonu.

Nie jestem pewien efektu końcowego, zwłaszcza ujęcia przy sztucznym świetle dlatego zamieszczam post tutaj, a nie w dziale finished works.

Modele sprzętu audio, żyrandola i kwiatka ściągnąłem gotowe ale w każdym z nich wprowadziłem zmiany, jak i nadałem swoje materiały.

 

Modelowanie 3ds max do stworzenia ognia w kominku FumeFx.

Silnik renderujący vray 2.30.

Link to comment
Share on other sites

Tak na początek wywal AO widziałeś gdzieś w rzeczywistości takie linie na stykach ścian i sufitu i żeby kwiaty tak wyglądały :) jeśli już AO to wyrenderowac oddzielny pass i złożyć ładnie w postprodukcji. Światło w ogóle niema efektu wpadania światła przez okno na ujęciu dziennym. Co do ujęcia ze sztucznym oświetleniem to bym się na twoi miejscu zdecydował czy które światła powinny być włączone, np ja bym wyłączył żyrandol i dopracował światło i poświatę z kominka stworzysz wtedy fajna ciepła atmosferę dwa będziesz miał grę cieni, wrzuca coś za okno jakiś nocny obrazek, Deski na podłodze chyba jednak są za szerokie :)

Link to comment
Share on other sites

Ja bym w ogóle wrzucił jakaś strukturę tynku na ściany i sufit bo teraz jest gładko, co do pierwszego ujęcia to podejrzewam ze nie jest płasko patrząc potem na to ze sztucznym światłem tam widać displacement to raczej wina kamery skierowanej prostopadle do tej ściany. Popracuj nad materiałami tv np jest cały w jednym shaderze a jednak obudowa powinna mieć inny materiał niż ekran nawet jeśli masz zbliżony kolor to ekran powinien być bardziej matowy, drewno w kominku wygląda całkiem nienaturalnie, materiały całego sprzętu elektronicznego są paskudne model od evera ale shadery trzeb zrobić własne :)

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za odpowiedzi i zarazem podpowiedzi :) szczegolnie o AO.

Swiatlo wpadajace przez okno hmm zupelnie nie wiem czemu powstal taki efekt i jak dokladnie ma wygladac ten prawidlowy. Moze dlatego ze nie dalem slonca albo zamalo ppdkrecilem mape light w postprodukcji.

Drewno w kominku racja mialem sie tym zajac ale ulecialo z pamieci.

Materialy na sprzet audio dalem i zdaje sobie sprawe ze w rzeczywistosci ciezko spotkac takich barw. Sam material staralem sie dac cos w stylu plastiku z fallofem.

Bump na sofach jest sprobuje go podkrecic.

Sciana nie jest plaska tak jak zauwarzyliscie widac na nocnym oswietleniu.

Zrobie osobno ujecie z wtlaczonym zyrandolem zobaczymy jak oswietli pomieszczenie.

Deski na podlodze az sprawdze z ciekawosci jaka wartosc wprowadzilem :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy