Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Mam nadzieje że nazwa tematu już coś wam mówi o moim pytaniu / problemie :)

Ok przejdę od razu do wyjaśnienia, otóż mam gotowy model HP i LP postaci który to LP ma głowę i tors jako wspólną siatkę i chciałbym aby ten model miał oddzielne UV (normal, Ao, Cavity, diffuse... itp). Widziałem na necie kilka modeli tak wykonanych gdzie głowa miała osobny UV z racji ilości detali. Próbowałem to zrobić na zasadzie dwóch modyfikatorów Unwram UV. Głowę modelu umieszczałem na jednym UV, a resztę po prawej stronie i odwrotnie w drugim modyfikatorze. Do wypalenia map chce użyć xNormal. I jeśli wiecie to napiszcie jak podłączyć takie dwa zestawy UV do jednego modelu w Marmoset Toolbag 2. Chyba że źle podchodzę do problemu może jeden raz użyć Unwrap UV i zastosować Map Channel 2??

 

Pomóżcie, wyjaśnijcie, wskażcie jakiś tutorial :)

 

PS> Jeśli taki temat już był to opcja szukaj go nie znalazła :/

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Zenjubo

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Naprawdę nikt z was nie wie?? :/ ...wygląda na to że będę musiał ten problem rozwiązać sam :)

Napisano

Uzyj jednego unwrap'a

Zrob jedno mapowanie na kanale 1 (channel 1)

Drugie mapowanie na kanale 2 (channel 2)

Przed kliknieciem edycji... tam powinien byc taki dzyndzel ktorym przelaczasz sie miedzy kanalami

To jedyna opcja by miec jeden model z wiecej niz jednym mapowaniem gdzie siatka jest zlaczona.

Przy wypalaniu po prostu wskazujesz kanal z ktorego mapowanie chcesz ciagnac.

Tak czy inaczej w maxie operacje na kanalach sa dosyc nieintuicyjne i prawdopodobnie sie pogubisz na poczatku.

 

Uwazaj by przy wypalaniu textur nie miec zaznczonego automatic mappingu... mozna sobie wykrzaczyc czasem program przy gestszych siatkach a poza tym to droga donikad :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.