qulet Napisano 24 Październik 2015 Napisano 24 Październik 2015 Jak ustawić Brush) aby rzeźbił tylko górę siatki model 2,5 D Tak aby nie wpływał na (przy cienkiej powierzchni górnej)tył modelu.
rice Napisano 24 Październik 2015 Napisano 24 Październik 2015 backface mask? nie wiem czy dokładnie zrozumiałem o co Ci chodzi
qulet Napisano 24 Październik 2015 Autor Napisano 24 Październik 2015 (edytowane) gdzie to jest ? Już znalazłem dzięki!!! Edytowane 24 Październik 2015 przez qulet
qulet Napisano 23 Listopad 2015 Autor Napisano 23 Listopad 2015 (edytowane) Pracuję nad tą rzeźbą 2,5 D Zbrush 4.7 teraz mam tak że brush smooth zamiast wygładzać robi mi "kaszkę" co robię nie tak ? Edytowane 23 Listopad 2015 przez qulet
Monio Napisano 23 Listopad 2015 Napisano 23 Listopad 2015 Robisz operacje przeciwną do smootha bo masz w pędzu ustawione Zsub a nie Zadd. To działa jak trzymanie ALT podczas pociągniecia pędzla. Trzymająć Shift żeby smooth był aktywny kliknij tam u góry żeby było Zadd.
qulet Napisano 23 Listopad 2015 Autor Napisano 23 Listopad 2015 Niby proste ale sam na to nie wpadłem dziękuję !
qulet Napisano 26 Listopad 2015 Autor Napisano 26 Listopad 2015 (edytowane) Mam pytanie jak można zrobić prawidłową projekcję tego modelu 2,5 D na base mescha 3D zachowujac rysy i podbieństwo głowy. Próbuję to zrobić przez projekcję ale nie wychodzi.(wydzieliłem samą twarz bez włosów ale wychodzą jakieś koszmarne trójkąty na siatce) proszę o pomoc ! Czy mógłby ktoś opisać jak to poprawnie moźna wykonać ? Edytowane 28 Listopad 2015 przez qulet
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się