Skocz do zawartości

rysowanie na powierzchni obiektu


tesseract

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tego właśnie się obawiałem... 3ds max, ps. znalazłem na to sposób, ale trzeba modelować od podstaw liniami i później po kolei kształtować je w powierzchnie i łączyć je ze sobą, a dopiero na koniec tworzyć grupę. Jest jeszcze opcja rysowania wieloboków na zaznaczonych obiektach, ale jak się patrzy na to z innej perspektywy to widać że te wieloboki znajdują się o parę jednostek przed modelem. W każdym bądź razie dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli rozwiązujesz to rysowaniem wieloboków, możesz użyć snap to face żeby vertexy chwyciły się powierzchni obiektu.

Szkicowanie to nie jest, ale lepsze niż nic.

 

Inny workaround to byłoby nałożenie na mur tekstury (wyświetlanej w viewporcie) i szkicowanie na teksturze w jakimś programie 2d, albo prosto w Maxie za pomocą Viewport Canvas (który nie jest jakoś specjalnie wygodny, ale też lepsze niż nic)

Edytowane przez Ania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności