Z3Piotr Napisano 3 Listopad 2015 Napisano 3 Listopad 2015 (edytowane) Cześć, Poniżej moja praca wykonana w Unreal engine 4. Pozdrawiam Edytowane 3 Listopad 2015 przez Z3Piotr dodanie miniatury
Monio Napisano 3 Listopad 2015 Napisano 3 Listopad 2015 Fajnie wyszło. Nie wiem czy to spowodowane ale drzewa za oknami wyglądają jakbyś miał 2 kopie odsunięte od siebie o kilkanaście centymetrów.
wujek_kane Napisano 3 Listopad 2015 Napisano 3 Listopad 2015 Ale w jednym ujęciu są ok. Fajna taka wizka, aż by się chciało pochodzić samemu :)
Z3Piotr Napisano 10 Listopad 2015 Autor Napisano 10 Listopad 2015 (edytowane) Fajnie wyszło. Nie wiem czy to spowodowane ale drzewa za oknami wyglądają jakbyś miał 2 kopie odsunięte od siebie o kilkanaście centymetrów. 5+ za spostrzegawczość ;) Ruszające się cienie po podłodze i meblach były dla mnie jednym z najważniejszych punktów podczas projektowania. Ale w jednym ujęciu są ok. Fajna taka wizka, aż by się chciało pochodzić samemu :) Czyli wizka spełnia założenia :) W zasadzie prezentacja - załóżmy mieszkania - powinna obejmować - film z ujęciami z kilku kamer - film "walkthrough" - plik .exe do pobrania na telefon lub pc - do samodzielnego spaceru i wprowadzania zmian. Dzięki za komentarze, pozdrawiam Edytowane 10 Listopad 2015 przez Z3Piotr scalenie dwóch odpowiedzi
bolitic Napisano 10 Listopad 2015 Napisano 10 Listopad 2015 Fajne, dobrze ze celujesz w ten realtime segemnt, to moze byc przyszlosc. Co do animacji, to przedewszystkim skoro to realtime, to bym chcial zobaczyc jak uzytkownik chodzi po lokacji jak w FPS. Skoro jest jak jest, to nie uzywalbym easingu przy kluczowych klatkach - duzo bardziej by mi pasowalo "linear movement" kamery.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się