Skocz do zawartości

Kopiowanie Unwrapa pomiędzy identycznymi elementami


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Chciałbym was prosić o radę. Powiedzmy, że mam najprostszą drabinę z cylindrów. Czy jest jakiś sprytny sposób abym mógł zrobić unwrap tylko jednego szczebelka i aby dalej jakoś sprawnie, względnie pół automatycznie zunwrapowała się reszta szczebelków ? Zakładając, że każdy szczebelek to jeden element jednego modelu.

 

Wiem, że mogę już w trakcie robienia drabiny myśleć o tym i wymodelować elementy, zunwrapować je i wtedy je powielać i zrobić z nich model ale jakoś nie wygodnie mi się pracuje w ten sposób :P

 

Oczywiście mogę też kasować wszystkie elementy prócz tego jednego i później powielać już ten zunwrapowany ale to też strata czasu.

 

Czy jest może na to jakiś fajny sposób czy też może nie ma przebacz ? xd

 

Dzięki i Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

W modyfikatorze UVW map jest opcja load i save, ale wymagane jest, aby:

-vertex order się zgadzał

-co za tym idzie, szczeble nie mogą być jednym obiektem.

Napisano

Rozumiem, czyli najszybciej jednak będzie, jak po prostu usunę z modelu wszystkie powtarzające się elementy, zdetachuję ten jeden pozostały, zunwrapuje, znów go skopiuję i wtedy znów wszystko zattachuję, tak ?

 

Nie ma żadnych sprytnych skrótów bądź skryptów ? :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności