Zernat Napisano 16 Listopad 2015 Napisano 16 Listopad 2015 Witam. Chciałbym was prosić o radę. Powiedzmy, że mam najprostszą drabinę z cylindrów. Czy jest jakiś sprytny sposób abym mógł zrobić unwrap tylko jednego szczebelka i aby dalej jakoś sprawnie, względnie pół automatycznie zunwrapowała się reszta szczebelków ? Zakładając, że każdy szczebelek to jeden element jednego modelu. Wiem, że mogę już w trakcie robienia drabiny myśleć o tym i wymodelować elementy, zunwrapować je i wtedy je powielać i zrobić z nich model ale jakoś nie wygodnie mi się pracuje w ten sposób :P Oczywiście mogę też kasować wszystkie elementy prócz tego jednego i później powielać już ten zunwrapowany ale to też strata czasu. Czy jest może na to jakiś fajny sposób czy też może nie ma przebacz ? xd Dzięki i Pozdrawiam.
deshu Napisano 16 Listopad 2015 Napisano 16 Listopad 2015 W modyfikatorze UVW map jest opcja load i save, ale wymagane jest, aby: -vertex order się zgadzał -co za tym idzie, szczeble nie mogą być jednym obiektem.
Zernat Napisano 17 Listopad 2015 Autor Napisano 17 Listopad 2015 Rozumiem, czyli najszybciej jednak będzie, jak po prostu usunę z modelu wszystkie powtarzające się elementy, zdetachuję ten jeden pozostały, zunwrapuje, znów go skopiuję i wtedy znów wszystko zattachuję, tak ? Nie ma żadnych sprytnych skrótów bądź skryptów ? :/
deshu Napisano 17 Listopad 2015 Napisano 17 Listopad 2015 Myślę, że w wypadku drabiny, będzie najszybciej tak jak napisałeś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się