Napisano 16 Listopad 20159 l Witam. Chciałbym was prosić o radę. Powiedzmy, że mam najprostszą drabinę z cylindrów. Czy jest jakiś sprytny sposób abym mógł zrobić unwrap tylko jednego szczebelka i aby dalej jakoś sprawnie, względnie pół automatycznie zunwrapowała się reszta szczebelków ? Zakładając, że każdy szczebelek to jeden element jednego modelu. Wiem, że mogę już w trakcie robienia drabiny myśleć o tym i wymodelować elementy, zunwrapować je i wtedy je powielać i zrobić z nich model ale jakoś nie wygodnie mi się pracuje w ten sposób :P Oczywiście mogę też kasować wszystkie elementy prócz tego jednego i później powielać już ten zunwrapowany ale to też strata czasu. Czy jest może na to jakiś fajny sposób czy też może nie ma przebacz ? xd Dzięki i Pozdrawiam.
Napisano 16 Listopad 20159 l W modyfikatorze UVW map jest opcja load i save, ale wymagane jest, aby: -vertex order się zgadzał -co za tym idzie, szczeble nie mogą być jednym obiektem.
Napisano 17 Listopad 20159 l Autor Rozumiem, czyli najszybciej jednak będzie, jak po prostu usunę z modelu wszystkie powtarzające się elementy, zdetachuję ten jeden pozostały, zunwrapuje, znów go skopiuję i wtedy znów wszystko zattachuję, tak ? Nie ma żadnych sprytnych skrótów bądź skryptów ? :/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto