Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Chciałbym was prosić o radę. Powiedzmy, że mam najprostszą drabinę z cylindrów. Czy jest jakiś sprytny sposób abym mógł zrobić unwrap tylko jednego szczebelka i aby dalej jakoś sprawnie, względnie pół automatycznie zunwrapowała się reszta szczebelków ? Zakładając, że każdy szczebelek to jeden element jednego modelu.

 

Wiem, że mogę już w trakcie robienia drabiny myśleć o tym i wymodelować elementy, zunwrapować je i wtedy je powielać i zrobić z nich model ale jakoś nie wygodnie mi się pracuje w ten sposób :P

 

Oczywiście mogę też kasować wszystkie elementy prócz tego jednego i później powielać już ten zunwrapowany ale to też strata czasu.

 

Czy jest może na to jakiś fajny sposób czy też może nie ma przebacz ? xd

 

Dzięki i Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W modyfikatorze UVW map jest opcja load i save, ale wymagane jest, aby:

-vertex order się zgadzał

-co za tym idzie, szczeble nie mogą być jednym obiektem.

Napisano
  • Autor

Rozumiem, czyli najszybciej jednak będzie, jak po prostu usunę z modelu wszystkie powtarzające się elementy, zdetachuję ten jeden pozostały, zunwrapuje, znów go skopiuję i wtedy znów wszystko zattachuję, tak ?

 

Nie ma żadnych sprytnych skrótów bądź skryptów ? :/

Napisano

Myślę, że w wypadku drabiny, będzie najszybciej tak jak napisałeś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności