PolishedGames Napisano 19 Listopad 2015 Share Napisano 19 Listopad 2015 (edytowane) Witam! Dwa lata temu, po spędzeniu niezliczonych godzin grając w gry innych ludzi, razem z moim najlepszym przyjacielem postanowiliśmy stworzyć naszą własną grę. Zaczęliśmy zbierać zespół do naszego projektu i rok temu rozpoczęliśmy prace w pełnym wymiarze czasu. Obecnie mamy sześcioosobowy zespół pasjonatów gier video i pracujemy razem nad grą naszych marzeń. Chciałbym się z Wami podzielić szczegółami. Czym jest nasza gra? Nazywa się Realms of Magic, jest sandboksową grą 2D RPG umiejscowioną klasycznym zachodnim uniwersum fantasy przeznaczoną do rozgrywki jedno- i wieloosobowej. Realms of Magic łączy najlepsze aspekty wielu gatunków: ciekawy świat i intrygującą fabułę z gier RPG, swobodę i kreatywność z gier sandboksowych, zręcznościową walkę i poruszanie się z gier platformowych oraz budowanie i zarządzanie miastami z gier strategicznych. Główną ideą tej gry jest pozwolić graczowi stworzyć swoją własną postać i dać mu możliwość robienia wszystkiego, czego tylko może zapragnąć w świecie fantasy. Naszą inspiracją jest połączenie Skyrima i Dwarf Fortress w Terrariowym sandboksie. Wiecej informacji oraz filmik można znaleźć na stronie naszego Kickstartera: http://kck.st/1Oe2VgT Co o tym myślicie? Bardzo chcielibyśmy usłyszeć Wasze opinie :) [video=youtube;XcnBrmwhQ-E] Edytowane 19 Listopad 2015 przez PolishedGames Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reynevan Napisano 19 Listopad 2015 Share Napisano 19 Listopad 2015 £40,000.. ambitnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
olaf Napisano 19 Listopad 2015 Share Napisano 19 Listopad 2015 40£ to w sumie nie duzo by dociagnac gre w kilkuosobowym teamie, koncept jest bardzo i teresujacy i zycze poowodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 19 Listopad 2015 Share Napisano 19 Listopad 2015 Szanse na skuces sa duze. Gralbym :) Zapowiada sie bardzo ciekawa gra. Osobiscie powiem ze, szkoda ze to "glupi" dla mnie swiat fantasy z elfami, orcami i innymi... szkoda. Jest tyle mozliwosci swiatow, a 90% rpg to te elfy i orki. Jakby to byl swiat ala fallout, gralbym na 100%. No ale wiem ze nie sprzedawal by sie ten swiat gdyby nie bylo popytu. Stad pomijam ten aspekt. 6 osob na taka gre? Cholernie malo i jesli nie jestescie koksami to skonczycie za ladnych pare lat. Chyba ze bedzie to duzo prostsza konstrukcja niz mi sie wydaje. Ale z tego co piszecie i z filmiku wynika ze bardzo skomplikowana. Chce zyczyc jak najlepiej, ale po paru letnim doswiadczeniu w pracy nad grami jestem sceptyczny, ze wzgledu na ogrom pracy, mozliwosci bugow itd itp. Na jakim silniku gra jest tworzona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PolishedGames Napisano 19 Listopad 2015 Autor Share Napisano 19 Listopad 2015 Dziękuję wszystkim za miłe słowa @bolitic: Wybraliśmy świat fantasy, bo najbardziej nas fascynuje, jednak staramy się stworzyć grę jak najbardziej modowalną i mamy nadzieje, że powstaną też mody SciFi, steampunk czy postapo. Team jest mały, ale bardzo pracowity, ambitny, doświadczony i co najważniejsze dobrze zbilansowany. Ze względu na to, że żaden silnik nie odpowiadał założeniom projektu, stworzyliśmy własny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolitic Napisano 19 Listopad 2015 Share Napisano 19 Listopad 2015 W takim razie pytanie - jaka platforma? Oraz drugie pytanie - skoro zalozenia nie odpowiadaja silnikom na rynku, to jakie to zalozenia? Szczerze z tego co pokazliscie to Unity2D daloby rade i zaoszczedzilibyscie duzo czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PolishedGames Napisano 19 Listopad 2015 Autor Share Napisano 19 Listopad 2015 Planujemy wydanie na PC (i w zależności od wyniku na kickstarterze Mac/Linux). Niestety ilość obiektów i wielkość świata są mocno obciążające dla fizyki i ilości pamięci ram przez co musieliśmy zmodyfikować silnik fizyki box2D, do liczenia fizyki obiektów, których sam nie ma w pamięci, są trzymane w zoptymalizowanej strukturze u nas w pamięci, do której box2D bezpośrednio się odwołuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się