Docent Posted November 27, 2015 Share Posted November 27, 2015 Witam. Poszukuje kogoś kto dysponuje komputerem wyposażonym w Intela 6-cio lub więcej rdzeniowego, 3DS Maxa i plugin Thinking Particles 6.x w celu przeprowadzenia małego testu. Chwilowo posiadam Dell'a T7500 - 2x X5667 + 96GB, Quadro FX580, Win7 PRO64, Max 2013 +SP6, Thinking particles 5 i powoli tracę cierpliwość. Gdy robie cache sceny CPU pracuję w granicach 10-20%, przeliczanie potrafi zatrzymać się w dowolnym momencie na 2-3h (Cpu 1%) po czym kontynuuje (choć czasami zawiesza Max'a na amen). Z moich obserwacji wnioskuje, że problemem jest operator ShapeCollision który nie radzi sobie dobrze z multi-core (lub ma po prostu bugi), ponieważ momenty w których pracuje operator VB obciążenie CPU sięga 100%. Poniżej przygotowałem prostą scenę głownie z operatorem VolumeBreak oraz SC. Gdyby ktoś miał możliwości i chęci i mógł sprawdzić na nowszej wersji TP czy poprawili wydajność byłbym bardzo wdzięczny. U mnie czas liczenia 150 klatek zajął 7h 33m!! gdzie jak wspominałem wcześniej, 70% tego czasu pracowały 3 w porywach do 5 rdzeni i to jeszcze nie w 100%!! LINK - OneDrive Link to comment Share on other sites More sharing options...
omle Posted January 16, 2016 Share Posted January 16, 2016 Hej, posiadam i7 990X, Maxem i w razie czego mógłbym pomóc. Pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Docent Posted January 18, 2016 Author Share Posted January 18, 2016 Hej. A masz TP 6.x? jeśli tak to plik nadal leży na OneDrive. Chodzi mi o wykorzystanie CPU (każdego rdzenia) podczas symulacji - szczególnie powyżej 50 klatki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now