Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Poszukuje kogoś kto dysponuje komputerem wyposażonym w Intela 6-cio lub więcej rdzeniowego, 3DS Maxa i plugin Thinking Particles 6.x w celu przeprowadzenia małego testu.

 

 

Chwilowo posiadam Dell'a T7500 - 2x X5667 + 96GB, Quadro FX580, Win7 PRO64, Max 2013 +SP6, Thinking particles 5 i powoli tracę cierpliwość.

 

Gdy robie cache sceny CPU pracuję w granicach 10-20%, przeliczanie potrafi zatrzymać się w dowolnym momencie na 2-3h (Cpu 1%) po czym kontynuuje (choć czasami zawiesza Max'a na amen).

Z moich obserwacji wnioskuje, że problemem jest operator ShapeCollision który nie radzi sobie dobrze z multi-core (lub ma po prostu bugi), ponieważ momenty w których pracuje operator VB obciążenie CPU sięga 100%.

 

 

Poniżej przygotowałem prostą scenę głownie z operatorem VolumeBreak oraz SC. Gdyby ktoś miał możliwości i chęci i mógł sprawdzić na nowszej wersji TP czy poprawili wydajność byłbym bardzo wdzięczny.

U mnie czas liczenia 150 klatek zajął 7h 33m!! gdzie jak wspominałem wcześniej, 70% tego czasu pracowały 3 w porywach do 5 rdzeni i to jeszcze nie w 100%!!

 

LINK - OneDrive

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej,

 

posiadam i7 990X, Maxem i w razie czego mógłbym pomóc.

 

Pozdr

Napisano
  • Autor

Hej.

 

A masz TP 6.x? jeśli tak to plik nadal leży na OneDrive. Chodzi mi o wykorzystanie CPU (każdego rdzenia) podczas symulacji - szczególnie powyżej 50 klatki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności