Lucas Kozak Napisano 28 Listopad 2015 Napisano 28 Listopad 2015 (edytowane) Siema, Przez ostatnie dwa lata zajmowałem się niszczeniem osiedla familoków do niezależnego filmu Dariusza Nojmana pt. "Image". Nie była to praca na pełen etat, zajmowałem się w międzyczasie wieloma innymi projektami więc ciężko stwierdzić ile faktycznie godzin/dni spędziłem przy tym filmie. Byłem odpowiedzialny za destrukcję budynków, symulację stada ptaków i części samochodowych wpadających pod wodę. Miałem też przyjemność zagrać jedną z ról w tym filmie. Więcej info o filmie tu : http://image.bigkiwi.pl/ Pełna wersja filmu : Pozdro Edytowane 14 Grudzień 2015 przez Lucas Kozak
imprecis Napisano 28 Listopad 2015 Napisano 28 Listopad 2015 Gdzie można zobaczyć cały film? Film zapowiada się ciekawie, a efekty naprawdę świetne.
Lucas Kozak Napisano 29 Listopad 2015 Autor Napisano 29 Listopad 2015 Gdzie można zobaczyć cały film? Film zapowiada się ciekawie, a efekty naprawdę świetne. Film będzie można zobaczyć na Festiwalu filmów amatorskich Filmowe Zwierciadła 2015 w Ostrołęce 5-6 grudnia (nie wiem jeszcze dokładnie w który dzień) oraz w Zabrzu w kinie "Roma" 12 grudnia. Jak się ukaże gdzieś w sieci to zaraz tu wrzucę linka. Dzięki i pozdrawiam
JoseConseco Napisano 29 Listopad 2015 Napisano 29 Listopad 2015 Grubo to wygląda. Często destrukcja w filmach amatorskich wygląda jakby budynki były zrobione z kartonu, a tu widać, jak pęknięcia idą wzdłuż cegieł co daje bardzo realistyczną symulację. Długo to się liczyło? Na jakim sprzęcie to symulowałeś?
RealLifeGlitchDude Napisano 29 Listopad 2015 Napisano 29 Listopad 2015 Coś pięknego, również chętnie obejrzałbym film. Destrukcja rozwala. :)
Lucas Kozak Napisano 30 Listopad 2015 Autor Napisano 30 Listopad 2015 Grubo to wygląda. Często destrukcja w filmach amatorskich wygląda jakby budynki były zrobione z kartonu, a tu widać, jak pęknięcia idą wzdłuż cegieł co daje bardzo realistyczną symulację. Długo to się liczyło? Na jakim sprzęcie to symulowałeś? Dzięki :-) Geometrię symulowałem na i7 z 32 GB RAM a kurze, dymy i wybuch na AMD FX-8320 z 16GB RAM. Pipeline miałem trochę partyzancki, bo nie miałem sceny destrukcji ustawionej proceduralnie więc jak już spodobał mi się wygląd danej destrukcji to zaraz wypalałem animacje i eksportowałem to do fbxa. Symulacja pojedynczej wartswy trwała około godziny (w kazdej scenie jest po kilka warstw). Wiele elementow musiałem ręcznie poprawiać bo działy się różne dziwne rzeczy z małymi kawałkami geometrii (physyx ;-). Długo trwało dzielenie modeli 3d na kawałki, tak zeby pekniecia wygladały w miare realistycznie. Myślę że samo ustawienie i symulacja jednego ujęcia destrukcji trwało jakis tydzien, pozniej jeszcze kurze i render to tez jakis tydzien minimum. - - - Połączono posty - - - #RealLifeGlitchDude Dzięki :-) Będę informował na bieżąco gdzie film będzie wyświetlany.
Lucas Kozak Napisano 14 Grudzień 2015 Autor Napisano 14 Grudzień 2015 Film można już w całości obejrzeć na YT : Pozdrawiam
uncle Napisano 14 Grudzień 2015 Napisano 14 Grudzień 2015 no uzywanie rayfire w produkcji jest faktycznie partyzanckie, ale wyszlo calkiem sympatycznie:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się