Napisano 28 Listopad 20159 l Siema, Przez ostatnie dwa lata zajmowałem się niszczeniem osiedla familoków do niezależnego filmu Dariusza Nojmana pt. "Image". Nie była to praca na pełen etat, zajmowałem się w międzyczasie wieloma innymi projektami więc ciężko stwierdzić ile faktycznie godzin/dni spędziłem przy tym filmie. Byłem odpowiedzialny za destrukcję budynków, symulację stada ptaków i części samochodowych wpadających pod wodę. Miałem też przyjemność zagrać jedną z ról w tym filmie. Więcej info o filmie tu : http://image.bigkiwi.pl/ Pełna wersja filmu : Pozdro Edytowane 14 Grudzień 20159 l przez Lucas Kozak
Napisano 28 Listopad 20159 l Gdzie można zobaczyć cały film? Film zapowiada się ciekawie, a efekty naprawdę świetne.
Napisano 29 Listopad 20159 l Autor Gdzie można zobaczyć cały film? Film zapowiada się ciekawie, a efekty naprawdę świetne. Film będzie można zobaczyć na Festiwalu filmów amatorskich Filmowe Zwierciadła 2015 w Ostrołęce 5-6 grudnia (nie wiem jeszcze dokładnie w który dzień) oraz w Zabrzu w kinie "Roma" 12 grudnia. Jak się ukaże gdzieś w sieci to zaraz tu wrzucę linka. Dzięki i pozdrawiam
Napisano 29 Listopad 20159 l Grubo to wygląda. Często destrukcja w filmach amatorskich wygląda jakby budynki były zrobione z kartonu, a tu widać, jak pęknięcia idą wzdłuż cegieł co daje bardzo realistyczną symulację. Długo to się liczyło? Na jakim sprzęcie to symulowałeś?
Napisano 30 Listopad 20159 l Autor Grubo to wygląda. Często destrukcja w filmach amatorskich wygląda jakby budynki były zrobione z kartonu, a tu widać, jak pęknięcia idą wzdłuż cegieł co daje bardzo realistyczną symulację. Długo to się liczyło? Na jakim sprzęcie to symulowałeś? Dzięki :-) Geometrię symulowałem na i7 z 32 GB RAM a kurze, dymy i wybuch na AMD FX-8320 z 16GB RAM. Pipeline miałem trochę partyzancki, bo nie miałem sceny destrukcji ustawionej proceduralnie więc jak już spodobał mi się wygląd danej destrukcji to zaraz wypalałem animacje i eksportowałem to do fbxa. Symulacja pojedynczej wartswy trwała około godziny (w kazdej scenie jest po kilka warstw). Wiele elementow musiałem ręcznie poprawiać bo działy się różne dziwne rzeczy z małymi kawałkami geometrii (physyx ;-). Długo trwało dzielenie modeli 3d na kawałki, tak zeby pekniecia wygladały w miare realistycznie. Myślę że samo ustawienie i symulacja jednego ujęcia destrukcji trwało jakis tydzien, pozniej jeszcze kurze i render to tez jakis tydzien minimum. - - - Połączono posty - - - #RealLifeGlitchDude Dzięki :-) Będę informował na bieżąco gdzie film będzie wyświetlany.
Napisano 14 Grudzień 20159 l no uzywanie rayfire w produkcji jest faktycznie partyzanckie, ale wyszlo calkiem sympatycznie:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto