Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Siema,

 

Przez ostatnie dwa lata zajmowałem się niszczeniem osiedla familoków do niezależnego filmu Dariusza Nojmana pt. "Image". Nie była to praca na pełen etat, zajmowałem się w międzyczasie wieloma innymi projektami więc ciężko stwierdzić ile faktycznie godzin/dni spędziłem przy tym filmie.

 

 

Byłem odpowiedzialny za destrukcję budynków, symulację stada ptaków i części samochodowych wpadających pod wodę.

Miałem też przyjemność zagrać jedną z ról w tym filmie.

Więcej info o filmie tu :

http://image.bigkiwi.pl/

 

Pełna wersja filmu :

 

Pozdro

Edytowane przez Lucas Kozak
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Gdzie można zobaczyć cały film? Film zapowiada się ciekawie, a efekty naprawdę świetne.

 

Film będzie można zobaczyć na Festiwalu filmów amatorskich Filmowe Zwierciadła 2015 w Ostrołęce 5-6 grudnia (nie wiem jeszcze dokładnie w który dzień) oraz w Zabrzu w kinie "Roma" 12 grudnia. Jak się ukaże gdzieś w sieci to zaraz tu wrzucę linka.

Dzięki i pozdrawiam

Napisano

Grubo to wygląda. Często destrukcja w filmach amatorskich wygląda jakby budynki były zrobione z kartonu, a tu widać, jak pęknięcia idą wzdłuż cegieł co daje bardzo realistyczną symulację. Długo to się liczyło? Na jakim sprzęcie to symulowałeś?

Napisano
Grubo to wygląda. Często destrukcja w filmach amatorskich wygląda jakby budynki były zrobione z kartonu, a tu widać, jak pęknięcia idą wzdłuż cegieł co daje bardzo realistyczną symulację. Długo to się liczyło? Na jakim sprzęcie to symulowałeś?

 

Dzięki :-)

Geometrię symulowałem na i7 z 32 GB RAM a kurze, dymy i wybuch na AMD FX-8320 z 16GB RAM. Pipeline miałem trochę partyzancki, bo nie miałem sceny destrukcji ustawionej proceduralnie więc jak już spodobał mi się wygląd danej destrukcji to zaraz wypalałem animacje i eksportowałem to do fbxa. Symulacja pojedynczej wartswy trwała około godziny (w kazdej scenie jest po kilka warstw). Wiele elementow musiałem ręcznie poprawiać bo działy się różne dziwne rzeczy z małymi kawałkami geometrii (physyx ;-). Długo trwało dzielenie modeli 3d na kawałki, tak zeby pekniecia wygladały w miare realistycznie. Myślę że samo ustawienie i symulacja jednego ujęcia destrukcji trwało jakis tydzien, pozniej jeszcze kurze i render to tez jakis tydzien minimum.

 

- - - Połączono posty - - -

 

#RealLifeGlitchDude

Dzięki :-)

Będę informował na bieżąco gdzie film będzie wyświetlany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności