Skocz do zawartości

Export FBX - Bake animation


TightLife

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,

 

Chciałbym się upewnić od tych, którzy pracują już jakiś czas z postaciami w grze i mają styczność z tematyką rigowania oraz przygotowania pod silniki w grze.

 

Pomijam fakt, że różne silniki mają różne możliwości i że można część pracy wykonać bezpośrednio w silniku, ale proszę zerknąć na mój tok myślenia:

 

Posiadam bazowy rig, który służy do animowania za pomocą FK. Dodatkowo, by sobie życie ułatwić tworzę nadrzędny rig IK z dodatkowymi kontrolerami itd. Gdy już wykonałem animację np. salta w tył, to, żeby nie wypalać animacji bezpośrednio w Maya i żeby nie stracić wszystkich constrains, to dopiero przy exporcie do FBX wypalam animację. W ten sposób unikam wielokrotnego zapisywania sceny itd. A gdyby coś trzeba zmienić to sobie ogarniam temat na Trax i clipach...

 

Jest to logiczne?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności