Napisano 11 Grudzień 20159 l Dzień dobry, Chciałbym się upewnić od tych, którzy pracują już jakiś czas z postaciami w grze i mają styczność z tematyką rigowania oraz przygotowania pod silniki w grze. Pomijam fakt, że różne silniki mają różne możliwości i że można część pracy wykonać bezpośrednio w silniku, ale proszę zerknąć na mój tok myślenia: Posiadam bazowy rig, który służy do animowania za pomocą FK. Dodatkowo, by sobie życie ułatwić tworzę nadrzędny rig IK z dodatkowymi kontrolerami itd. Gdy już wykonałem animację np. salta w tył, to, żeby nie wypalać animacji bezpośrednio w Maya i żeby nie stracić wszystkich constrains, to dopiero przy exporcie do FBX wypalam animację. W ten sposób unikam wielokrotnego zapisywania sceny itd. A gdyby coś trzeba zmienić to sobie ogarniam temat na Trax i clipach... Jest to logiczne?...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto