Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Dzień dobry,

 

Chciałbym się upewnić od tych, którzy pracują już jakiś czas z postaciami w grze i mają styczność z tematyką rigowania oraz przygotowania pod silniki w grze.

 

Pomijam fakt, że różne silniki mają różne możliwości i że można część pracy wykonać bezpośrednio w silniku, ale proszę zerknąć na mój tok myślenia:

 

Posiadam bazowy rig, który służy do animowania za pomocą FK. Dodatkowo, by sobie życie ułatwić tworzę nadrzędny rig IK z dodatkowymi kontrolerami itd. Gdy już wykonałem animację np. salta w tył, to, żeby nie wypalać animacji bezpośrednio w Maya i żeby nie stracić wszystkich constrains, to dopiero przy exporcie do FBX wypalam animację. W ten sposób unikam wielokrotnego zapisywania sceny itd. A gdyby coś trzeba zmienić to sobie ogarniam temat na Trax i clipach...

 

Jest to logiczne?...

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności