Skocz do zawartości

[architektura] - budynek biurowo-handlowy


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Budynek robilem kiedys jako projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu przy jednym z placow we Wroclawiu. Praca nie zostala ukonczona wiec sobie teraz do niego wrocilem i postanowilem porzadnie wyrenderowac. Doswiadczenia z maxem nie mam wcale, jak juz kiedys wspominalem vizki robilem tylko w accurenderze :(

Bede sie staral wstawiac wyniki mojej pracy majac nadzieje na wasze komentarze. Same bebechy budynku jeszcze nie powstaly wiec zdjec ze srodka nie bedzie :)

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wciaz przeprojektowuje, dodaje detale, kombinuje z materialami... raczej wip ale ze ani jeden solid nie powstal w maxie wiec dalem go tutaj :) jakos mi sie ten dzial z moim cadem dopasowal :D

oczywiscie w razie zastrzezen ze strony moderatorow watek zostanie przeniesiony .. :)

Napisano
...jakos mi sie ten dzial z moim cadem dopasowal :D

oczywiscie w razie zastrzezen ze strony moderatorow watek zostanie przeniesiony .. :)

 

Niech zostanie, pod warunkiem, że nie będziesz dawał kilku kolejnych renderów na oko niczym nieróżniących się - zkwitowanych tekstami typu "dodałem to" - gdzie "to" = małowidoczny detal (małoistotny), jak to nie raz obserwujemy w WIPie.

Ma być konkret i dyskusja na temat! :)

 

Pozdrawiam

Napisano

cos jakby pierwsze podejscie do tekstur :) nie jest to jeszcze koniec dodawania elementow (pojawia sie jeszcze lampy uliczne, slupki wzdluz chodnika), ze swiatlem tez nie kombinowalem bo jeszcze nie potrafie ustawic tak zeby bylo realnie. jesli o szklo chodzi to moze troche zbyt niebieskie ale nie chcialem calkiem przezroczystego. Generalnie to domyslam sie ze malo tu widac i pracy i efektu ale czekam na krytyke...takze ta konstruktywna :)

 

pozdrawiam

Napisano

Zastanow sie moze nad zmiana kolorystyki, takie mdle roze i zolcie mi nie leza wcale, moze cos mocnego, jakies modne zlozenie czern i czerwien i szarosc:)

Napisano

ukyo_ mylisz chyba pojecia.. mowiac o kolorystyce myslisz o tym jak to wyglada na finalnym renderze, a nie masz wcale na mysli realnej kolorystyki.Dla mnie kolorki sa spoko,..ale wrecz zenujaca jest jakosc rendera, ktory wszystko kaszani, zerowe oswietlenie, plasko, sino, buro i bylekajo, bez kontrastu, i przez to kolory wygladaja fatalnie. Sazma zmiana kolorow w renderze tu nic nie da.Chodzi o ustawienia swiatla i renderera, dlatego sadze ze zle podpowiadasz mimo ze masz dobro na mysli :)

 

fotoas

Napisano

proponuje przeczytac info zalaczone do tego renderu :) nie mam pojecia jak ustawic swiatlo i jak sie dobrze do tekstur zabrac i dlatego wlasnie wstawilem tutaj ten projekcik - aby przeczytac jakies konstruktywne oceny i porady.

ten rozowy kolor to czerwona cegla tylko sloneczko cos nie takie :) a zolty to mial byc piaskowiec :)

Napisano

Jako ze widac ze jestes zielony w temacie oswietlenia

proponuje od razu wybrac droge ku ktorej bedziesz podazal

czyli albo Fejkowanie GI , albo uczysz sie Gi w jakims sympatycznym renererze typu Brazil,Vray,MentalRay,FinalRender...

o Fejkowaniu Gi czyli oszukiwaniu ,bylo cos na http://www.cgarchitects.com w artykulach, bardzo ladnie i czytelnie opisane,..Poczytaj o wygaszaniu swiatla(dacey) oraz Far i near,.. bo niestety po renderach nie za bardzo widac zebys te pray uruchomil w projekcie.Truno jest tu komus pisac krytyke, skoro wyglada to fatalnie. Jedyne co to wskazac ci droge rozwoju.

Przeszukaj Newsy Adka z haslami GI, albo oswietlenie, swiatlo itp.. napewno znajdziesz mase ciekawych linkow

 

hej

 

FotoAs

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności