Napisano 15 Październik 200420 l Witam. Budynek robilem kiedys jako projekt koncepcyjny zagospodarowania terenu przy jednym z placow we Wroclawiu. Praca nie zostala ukonczona wiec sobie teraz do niego wrocilem i postanowilem porzadnie wyrenderowac. Doswiadczenia z maxem nie mam wcale, jak juz kiedys wspominalem vizki robilem tylko w accurenderze :( Bede sie staral wstawiac wyniki mojej pracy majac nadzieje na wasze komentarze. Same bebechy budynku jeszcze nie powstaly wiec zdjec ze srodka nie bedzie :) pozdrawiam
Napisano 15 Październik 200420 l czyli to wip bedzie? bo na razie nie ma co komentowac... zreszta vizki to w wip`ie a tu projekty badziej...chyba ze bedziesz przeprojektowywał ;)
Napisano 15 Październik 200420 l Autor wciaz przeprojektowuje, dodaje detale, kombinuje z materialami... raczej wip ale ze ani jeden solid nie powstal w maxie wiec dalem go tutaj :) jakos mi sie ten dzial z moim cadem dopasowal :D oczywiscie w razie zastrzezen ze strony moderatorow watek zostanie przeniesiony .. :)
Napisano 15 Październik 200420 l ...jakos mi sie ten dzial z moim cadem dopasowal :D oczywiscie w razie zastrzezen ze strony moderatorow watek zostanie przeniesiony .. :) Niech zostanie, pod warunkiem, że nie będziesz dawał kilku kolejnych renderów na oko niczym nieróżniących się - zkwitowanych tekstami typu "dodałem to" - gdzie "to" = małowidoczny detal (małoistotny), jak to nie raz obserwujemy w WIPie. Ma być konkret i dyskusja na temat! :) Pozdrawiam
Napisano 18 Październik 200420 l Autor cos jakby pierwsze podejscie do tekstur :) nie jest to jeszcze koniec dodawania elementow (pojawia sie jeszcze lampy uliczne, slupki wzdluz chodnika), ze swiatlem tez nie kombinowalem bo jeszcze nie potrafie ustawic tak zeby bylo realnie. jesli o szklo chodzi to moze troche zbyt niebieskie ale nie chcialem calkiem przezroczystego. Generalnie to domyslam sie ze malo tu widac i pracy i efektu ale czekam na krytyke...takze ta konstruktywna :) pozdrawiam
Napisano 24 Październik 200420 l Zastanow sie moze nad zmiana kolorystyki, takie mdle roze i zolcie mi nie leza wcale, moze cos mocnego, jakies modne zlozenie czern i czerwien i szarosc:)
Napisano 24 Październik 200420 l ukyo_ mylisz chyba pojecia.. mowiac o kolorystyce myslisz o tym jak to wyglada na finalnym renderze, a nie masz wcale na mysli realnej kolorystyki.Dla mnie kolorki sa spoko,..ale wrecz zenujaca jest jakosc rendera, ktory wszystko kaszani, zerowe oswietlenie, plasko, sino, buro i bylekajo, bez kontrastu, i przez to kolory wygladaja fatalnie. Sazma zmiana kolorow w renderze tu nic nie da.Chodzi o ustawienia swiatla i renderera, dlatego sadze ze zle podpowiadasz mimo ze masz dobro na mysli :) fotoas
Napisano 24 Październik 200420 l Autor proponuje przeczytac info zalaczone do tego renderu :) nie mam pojecia jak ustawic swiatlo i jak sie dobrze do tekstur zabrac i dlatego wlasnie wstawilem tutaj ten projekcik - aby przeczytac jakies konstruktywne oceny i porady. ten rozowy kolor to czerwona cegla tylko sloneczko cos nie takie :) a zolty to mial byc piaskowiec :)
Napisano 24 Październik 200420 l Jako ze widac ze jestes zielony w temacie oswietlenia proponuje od razu wybrac droge ku ktorej bedziesz podazal czyli albo Fejkowanie GI , albo uczysz sie Gi w jakims sympatycznym renererze typu Brazil,Vray,MentalRay,FinalRender... o Fejkowaniu Gi czyli oszukiwaniu ,bylo cos na http://www.cgarchitects.com w artykulach, bardzo ladnie i czytelnie opisane,..Poczytaj o wygaszaniu swiatla(dacey) oraz Far i near,.. bo niestety po renderach nie za bardzo widac zebys te pray uruchomil w projekcie.Truno jest tu komus pisac krytyke, skoro wyglada to fatalnie. Jedyne co to wskazac ci droge rozwoju. Przeszukaj Newsy Adka z haslami GI, albo oswietlenie, swiatlo itp.. napewno znajdziesz mase ciekawych linkow hej FotoAs
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto