Skocz do zawartości

Vray wysiada na poligonach z displacement?? HELP!


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam scenke w ktorej jest uzyte dosyc duzo displacementow w wysokoich rozdzialkach. W momencie jak to odpalam do rendera mieli displacy a potme przy compilingu wywala blad ze gdzies tam sie zatrzymal na budowie facow:/ praktycznie nie jestem w stanie zaczac renderowania;/ jedyne co moge zrobic to hide'owac polowe elementow i wtedy jakos renderuje , z tym ze wtedy nie mam juz odbic na przedmiotach;/ a sklejalnie w psie mi sie nie widzi...mam nadzieje ze ktos mi pomoze ...

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

wszystko zalezy od konkretnej sceny. powalcz z ustawieniami dosplacement, zmniejsz wartosci, zoptymalizuj mapy.

vry displ to najwiekszy pozeracz pamieci i tu nawet bitmap pager nie pomaga.

Napisano

przy dawanieu MSmootha nie dawaj wiecej niz iter.2 , w ustawieniach renderingu V-raya --> V-Raz::System --> zwieksz max tree depth do 90 albo jeszcze troche wiecej jesli nie pomoze, unikaj w materialach z odbiciami ktore maja byc jeszcze zdisplacowane odbic z Glossy ponizej 1,0 (nich bedzie 1) i pobaw sie ustawieniami displace, w materiale disp. ustaw na 4 do 7 a dopiero w displace modyfikatorze dopasuj, mam nadzieje ze pomoze :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności