kap00ch Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 Mam scenke w ktorej jest uzyte dosyc duzo displacementow w wysokoich rozdzialkach. W momencie jak to odpalam do rendera mieli displacy a potme przy compilingu wywala blad ze gdzies tam sie zatrzymal na budowie facow:/ praktycznie nie jestem w stanie zaczac renderowania;/ jedyne co moge zrobic to hide'owac polowe elementow i wtedy jakos renderuje , z tym ze wtedy nie mam juz odbic na przedmiotach;/ a sklejalnie w psie mi sie nie widzi...mam nadzieje ze ktos mi pomoze ...
SansSerif Napisano 15 Październik 2004 Napisano 15 Październik 2004 wszystko zalezy od konkretnej sceny. powalcz z ustawieniami dosplacement, zmniejsz wartosci, zoptymalizuj mapy. vry displ to najwiekszy pozeracz pamieci i tu nawet bitmap pager nie pomaga.
Kuciel Napisano 16 Październik 2004 Napisano 16 Październik 2004 przy dawanieu MSmootha nie dawaj wiecej niz iter.2 , w ustawieniach renderingu V-raya --> V-Raz::System --> zwieksz max tree depth do 90 albo jeszcze troche wiecej jesli nie pomoze, unikaj w materialach z odbiciami ktore maja byc jeszcze zdisplacowane odbic z Glossy ponizej 1,0 (nich bedzie 1) i pobaw sie ustawieniami displace, w materiale disp. ustaw na 4 do 7 a dopiero w displace modyfikatorze dopasuj, mam nadzieje ze pomoze :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się