Napisano 15 Październik 200420 l Mam scenke w ktorej jest uzyte dosyc duzo displacementow w wysokoich rozdzialkach. W momencie jak to odpalam do rendera mieli displacy a potme przy compilingu wywala blad ze gdzies tam sie zatrzymal na budowie facow:/ praktycznie nie jestem w stanie zaczac renderowania;/ jedyne co moge zrobic to hide'owac polowe elementow i wtedy jakos renderuje , z tym ze wtedy nie mam juz odbic na przedmiotach;/ a sklejalnie w psie mi sie nie widzi...mam nadzieje ze ktos mi pomoze ...
Napisano 15 Październik 200420 l wszystko zalezy od konkretnej sceny. powalcz z ustawieniami dosplacement, zmniejsz wartosci, zoptymalizuj mapy. vry displ to najwiekszy pozeracz pamieci i tu nawet bitmap pager nie pomaga.
Napisano 16 Październik 200420 l przy dawanieu MSmootha nie dawaj wiecej niz iter.2 , w ustawieniach renderingu V-raya --> V-Raz::System --> zwieksz max tree depth do 90 albo jeszcze troche wiecej jesli nie pomoze, unikaj w materialach z odbiciami ktore maja byc jeszcze zdisplacowane odbic z Glossy ponizej 1,0 (nich bedzie 1) i pobaw sie ustawieniami displace, w materiale disp. ustaw na 4 do 7 a dopiero w displace modyfikatorze dopasuj, mam nadzieje ze pomoze :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto