Robert B. Napisano 10 Styczeń 2016 Napisano 10 Styczeń 2016 Witam was przyjaciele :). Uczę się renderować, chciałbym zapytać jak można poprawić realistyczność mojej butli. Wydaje się być nieco sztuczna. Oczywiście powierzchnia jest nieco chropowata. materiał wzięty z bazy materiałów http://max3d.pl/forum/threads/83845-Cycles-baza-shader%C3%B3w-materia%C5%82%C3%B3w?p=1233115&viewfull=1#post1233115 Dziękuje za pomoc w poprawie mojej prostej pracy.
Robert B. Napisano 11 Styczeń 2016 Autor Napisano 11 Styczeń 2016 Witam, chciałem was zapytać czy czegoś nie podałem w wątku, gdyż bardzo zależy mi na waszej pomocy.
HubertP Napisano 11 Styczeń 2016 Napisano 11 Styczeń 2016 Może daj trochę translucent na pokrywkę. I ostrzejszy glossy.
illusion Napisano 11 Styczeń 2016 Napisano 11 Styczeń 2016 A jak to oświetlasz? Tylko te plane'y z materiałem emission? czy czy coś jeszcze?
Robert B. Napisano 11 Styczeń 2016 Autor Napisano 11 Styczeń 2016 Witam, wieczorem będę dodawał translucent i glossy. Oświetlam to tylko poprzez emission.
Robert B. Napisano 11 Styczeń 2016 Autor Napisano 11 Styczeń 2016 Dodałem tak jak mówiłeś ale wciąż dużo brakuje do wrażenia realności :( Proszę o dalszą pomoc.
STRZYG Napisano 11 Styczeń 2016 Napisano 11 Styczeń 2016 Jak dodasz etykietę to będzie turbo realne ;) Ewentualnie może jakimś ładniejszym systemem oświetlić -> LINK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się