Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam problem ,bo robie autko i gdy mam juz zrobiony tylni spojler a siatka jest bez meshsmoota to jak wyciac np. dziurke na rurke ale przy pomocy spline\'a? bo boolean popieprzy siatke , drugie to jak zrobic zeby jak daje surface na splinach to zeby bylo widoczne z dwoch ztron bo jak obracam to juz jakby nie bylo auta?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem, czy znam wszystkie tajniki modelowania spline\'ami [uczeń], ale jak ja robiłem to właściwie wszystkie kształty trzeba uzyskać za pomocą siatki spline\'ów.

Co najwyżej detale wycinałem booleanem, po nałożeniu meshsmooth i przekonwertowaniu do editablemesh.

 

Co do drugiego problemu, to w naniesionym na autko materiale zaznacz opcje 2-sided (tak to chyba szło).

 

[Edited on 4-4-2003 by VGTsXVII]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności