Napisano 30 Marzec 200322 l mam problem ,bo robie autko i gdy mam juz zrobiony tylni spojler a siatka jest bez meshsmoota to jak wyciac np. dziurke na rurke ale przy pomocy spline\'a? bo boolean popieprzy siatke , drugie to jak zrobic zeby jak daje surface na splinach to zeby bylo widoczne z dwoch ztron bo jak obracam to juz jakby nie bylo auta?
Napisano 4 Kwiecień 200322 l Nie wiem, czy znam wszystkie tajniki modelowania spline\'ami [uczeń], ale jak ja robiłem to właściwie wszystkie kształty trzeba uzyskać za pomocą siatki spline\'ów. Co najwyżej detale wycinałem booleanem, po nałożeniu meshsmooth i przekonwertowaniu do editablemesh. Co do drugiego problemu, to w naniesionym na autko materiale zaznacz opcje 2-sided (tak to chyba szło). [Edited on 4-4-2003 by VGTsXVII]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto