Kamil Ciechanowicz Napisano 30 Marzec 2003 Share Napisano 30 Marzec 2003 mam problem ,bo robie autko i gdy mam juz zrobiony tylni spojler a siatka jest bez meshsmoota to jak wyciac np. dziurke na rurke ale przy pomocy spline\'a? bo boolean popieprzy siatke , drugie to jak zrobic zeby jak daje surface na splinach to zeby bylo widoczne z dwoch ztron bo jak obracam to juz jakby nie bylo auta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VGT Napisano 4 Kwiecień 2003 Share Napisano 4 Kwiecień 2003 Nie wiem, czy znam wszystkie tajniki modelowania spline\'ami [uczeń], ale jak ja robiłem to właściwie wszystkie kształty trzeba uzyskać za pomocą siatki spline\'ów. Co najwyżej detale wycinałem booleanem, po nałożeniu meshsmooth i przekonwertowaniu do editablemesh. Co do drugiego problemu, to w naniesionym na autko materiale zaznacz opcje 2-sided (tak to chyba szło). [Edited on 4-4-2003 by VGTsXVII] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się