dimaxion Napisano 5 Luty 2016 Napisano 5 Luty 2016 Witam, kiedyś widziałem, że w UE4 można skonstruować blueprint, który umożliwia rysowanie ścianą z ułożonymi w niej co konkretną odległość otworami drzwiowymi.Czy w Maksie istnieje możliwość skonstruowania podobnej parametrycznej funkcji?Chodzi mi dokładnie o narysowanie perforowanych balustrad w dosyć sporym budynku. Perspektywa wycinania perforacji w już postawionych na płytach balkonów balustradach (taflach stalowych) ździebuchno mnie przeraża i wydaje mi się to niezwykle czasochłonnym i nudnym procesem... Wzór skonstruowany jest z drobnych otworów (r=1 do 3cm), które po zmrużeniu oczu, zgrabnie zlewa się w obraz nieregularnych plam. ... może istnieje jakiś plug?PozdrawiamKuba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się