Siegmar Napisano 17 Październik 2004 Napisano 17 Październik 2004 V! Dla odstresowania sięgnałem po tablet ... Powstał taki oto sympatyczny stworek ... odstresowalem się, ale pewnie nie na dlugo :P ... czekam na krytyke ...
biglebowsky Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 hehe, no jak pan z niemiec to mnie polaczkowi z polszy nie przystoi dyskutowac:) To jest najlepsza praca, zdecydowanie! :) Sieg, stworek spoks, nogi bys mogl mu rozsunac troche bo stoi tak grzecznie na bacznasc, swoja droga to chyba bardziej do speedow pasuje niz jako pracka na niezaleny watek.
buczer Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 ja jestem z technikum elektronicznego i mi srednio podoba ;) to bylo bez przekory.
Siegmar Napisano 18 Październik 2004 Autor Napisano 18 Październik 2004 V! Bary: dzięki za pierwszy post i rozkręcenie mi wątku ;) mam wrażenie, że stałeś się ostatnio dość popularny na forum ;P ... cieszę się, że ci sie podoba! biglebowski: tak ... nogi ma jakby conajmniej potrzebował chodzika :D ... Miałem go dać do speedów, ale nie byłbym fair wobec siebie i innych (2,5h) i masz rację ... na skończoną pracę to to nie wygląda ;) peter_muler: ooo .. z elektronika ... zrobisz mi kontroler MIDI do Rolanda xp30? Dzięki za opinię :)
Marcel Napisano 18 Październik 2004 Napisano 18 Październik 2004 Moją opinię znasz, ale w ramach akcji roskręcania wątku :D
leander Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 Fajna pracka. No i Bary faktycznie ma talent do rozkrecania watkow :D Strasznie mnie zaintrygowal swoim postulatem o najlepszosci pracy :D Podoba mi sie twarz i te subtelne zmiany koloru, ktore skutecznie okreslaja strukture skory, wydaje sie miekka i elastyczna. Jesli mialbym sie czepiac, to poza troche nie oddaje wieku Yody i grawitacji, ktora powinna go przyciskac mocniej do ziemi - nie widac, zeby opieral sie na tej lasce. No ale moze jest wlasnie w momencie chwilowej mobilizacji sil.