ptah Napisano 11 Marzec 2016 Share Napisano 11 Marzec 2016 Witam! Czy jest jakaś metodologia lub kolejność w któej powinno nadawać się materiały dla static obiektów? Bardzo często mi się zdarza że zwyczajnie materiału nie chcą przyjąć i to nie ważne czy nadaje go za pomocą zaznaczenia i "M" czy poprzez przeciągnięcie na obiekt. Materiał niby nadany a później w renderze defaultowy mat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
waza Napisano 11 Marzec 2016 Share Napisano 11 Marzec 2016 A te obiekty są zmapowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ptah Napisano 11 Marzec 2016 Autor Share Napisano 11 Marzec 2016 Nie zmapowane, modele po 10mln poly +. Ale materiały bez tekstur, zwykła glina z delikatnym sss, mapowanie nie powinno być potrzebne (chyba że modo ma taki wymóg że static musi miec uv inaczej nie da się nadać nic). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1pudel Napisano 12 Marzec 2016 Share Napisano 12 Marzec 2016 Mesh vs. Static Mesh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubbek Napisano 13 Marzec 2016 Share Napisano 13 Marzec 2016 Przez M nie da się nadać materiału static meshom, bo nie ma dostępu do poszczególnych poligonów, ale jak klikniesz na obiekt prawym klawiszem myszy, to możesz mu nadać item mask i w ten sposób nadać obiektowi materiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się