Skocz do zawartości

kubbek

Members
  • Liczba zawartości

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

kubbek's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

27

Reputacja

  1. Wirtualny spacer po biurze to projekt wykonany w technologii Shapespark, która umożliwia eksplorowanie stworzonej przestrzeni bezpośrednio ze strony internetowej, bez wtyczek. Demo można obejrzeć tutaj: http://nanibystudio.pl/portfolio_page/interaktywny-spacer-po-biurze/ Modo, Shapespark
  2. kubbek

    Niepokojący przeciek

    Zgadza sie, Brad odchodzi robić nowe rzeczy, ale chyba nie warto wpadać w panikę, tutaj link do wątku, w którym tłumaczy swoją decyzję i zarysowuje plany: http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=3&t=124511 Pozdr Kuba
  3. Przez M nie da się nadać materiału static meshom, bo nie ma dostępu do poszczególnych poligonów, ale jak klikniesz na obiekt prawym klawiszem myszy, to możesz mu nadać item mask i w ten sposób nadać obiektowi materiał
  4. Obrazki pokazujące projekt domu jednorodzinnego w Kobylanach koło Krakowa autorstwa studia architektonicznego Kucia-Tyczyński. Powstały w Modo, renderowane w V-Rayu dla Modo.
  5. Jutro (25.08) spotykamy się w Modowym towarzystwie o 19 w Novej na Kazimierzu. Będzie okazja żeby się poznać w rzeczywistości analogowej. Do zobaczenia Kuba Zychowicz
  6. Zgadzam się. Do tego poczytać forum na unrealengine.com, ściągnąć z marketplace'u przykładowe sceny, w których można pogrzebać i sporo się dowiedzieć. Póki co z tych, którzy interesują się tematem nikt jeszcze chyba nie miał czasu/ochoty, żeby przygotować jakieś dogłębne tutoriale.
  7. Jak najbardziej polecam - sprzęt działa bezawaryjnie, firmowo podkręcony. Do tego pozytywne doświadczenia jeśli chodzi o obsługę klienta wydziwiającego ;)
  8. Szukamy współpracownika do wsparcia naszego zespołu przy większych projektach. Kim jesteśmy? Małym, ale dynamicznie rozwijającym się studiem, które tworzy niebanalne wizualizacje 3D. Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.nanibystudio.pl Czy chcesz z nami pracować? Chętnie porozmawiamy z Tobą o tym, jeżeli: Jesteś z Krakowa i możemy spotkać się osobiście. Swobodnie poruszasz się w świecie 3D i pracujesz w programie Modo. Photoshop jako narzędzie postprodukcji nie jest Ci obcy i masz umiejętność spojrzenia na projekt nie tylko pod kątem technologicznym, ale także estetycznym. Nie spełniasz któregoś z tych kryteriów, ale uważasz, że masz nam coś do zaproponowania? W jednym i drugim wypadku chętnie dowiemy się, co. Co możemy Ci zaproponować? Pracę przy ciekawych, wymagających estetycznie realizacjach, a także nowatorskim projekcie dotyczącym interaktywnych wizualizacji. Przyjazną i ludzką atmosferę – nawet, jeżeli czasem terminy gonią. Na początek pracę na umowę o dzieło przy wybranych projektach, a z czasem rozwój zawodowy w ramach naszej firmy (przymierzamy się do zatrudnienia kogoś na stałe). Jeżeli wyobrażasz sobie siebie w NaNiby Studio, napisz do nas na [email protected]. Czekamy na Twoje CV i portfolio.
  9. kubbek

    MODO na drugim komputerze

    Z tego co wiem to licencja pozwala Ci zainstalować modo na dowolnym komputerze, na którym masz ochotę popracować. Nie ma tu żadnych ograniczeń, poza tym, że tylko jednej kopii wolno Ci używać w danym momencie.
  10. Progresywny silnik w Modo też ma taką opcję.
  11. Żadnych kosmicznych technologii -parę dodatkowych warstw w photoshopie - dwie czarno-białe wersje finalnego obrazka z różnym rozmyciem mieszane w trybie screen i z niedużym kryciem + parę warstw ręcznego malowania z delikatnym kolorem z mieszaniem soft light.
  12. Szum nie tyle z niskich ustawień konkretnych sampli tylko z renderowania progresywnego w brute force, które nie miało wystarczająco dużo czasu żeby wyczyścić obraz na gładko. Szczęśliwie taki szum ma dość organiczny charakter i dobrze wygląda. Czasem się go dodaje w postprodukcji, żeby trochę przełamać komputerową gładkość. Co do światła to było trochę zmiękczane w postprodukcji, ale sporo tej miękkości udało się uzyskać wyjściowo przez oświetlenie hdr i roślinki 3d za oknami.
  13. KTO NaNiby Studio wykonuje wizualizacje 3D wnętrz, architektury i produktu. Jesteśmy młodą, ale dynamicznie rozwijającą się firmą z Krakowa. Więcej informacji można znaleźć: http://www.nanibystudio.pl KOGO Szukamy na początek współpracownika na umowę o dzieło do pracy zdalnej od czasu do czasu przy większych projektach. W przyszłości planujemy zatrudnienie na stałe kogoś do wsparcia naszego zespołu. Wymagania: - swobodne poruszanie się w świecie 3D - wyczucie estetyczne i umiejętność sprawnej samodzielnej postprodukcji - umiejętność pracy pod presją czasową i terminowość - chęć uczenia się - dodatkową zaletą będzie znajomość programu Modo Jeżeli jesteś zainteresowany, wyślij CV i portfolio na adres [email protected]
  14. Prace, które dzisiaj publikuję powstały na początku czerwca. Miałem przyjemność przygotować wizualizacje dla pracowni Schleifer & Milczanowski Architekci prezentujące tymczasowy pawilon projektowany na konkurs. Od otrzymania materiałów od klienta do oddania gotowych obrazków cztery doby. Wiem, że zostało sporo niedoróbek, ale pokazuję prace w takiej formie, w jakiej trafiły do klienta - mimo wszystko konkurs udało się wygrać. Co sądzicie? Liczę na krytyczne uwagi.
  15. Pierwszy test modo 801 i pierwsze moje wnętrze renderowane w modo. W najowszej wersji pojawiło się pare zmian w silniku renderującym, które sprawiły, że praca z wnętrzami w modo nabrała sensu. Z chęcią przyjmę uwagi, zwłaszcza krytyczne! Kuba
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności