Skocz do zawartości

Nadawanie materiałów static obiektom


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Czy jest jakaś metodologia lub kolejność w któej powinno nadawać się materiały dla static obiektów? Bardzo często mi się zdarza że zwyczajnie materiału nie chcą przyjąć i to nie ważne czy nadaje go za pomocą zaznaczenia i "M" czy poprzez przeciągnięcie na obiekt. Materiał niby nadany a później w renderze defaultowy mat...

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie zmapowane, modele po 10mln poly +. Ale materiały bez tekstur, zwykła glina z delikatnym sss, mapowanie nie powinno być potrzebne (chyba że modo ma taki wymóg że static musi miec uv inaczej nie da się nadać nic).

Napisano

Przez M nie da się nadać materiału static meshom, bo nie ma dostępu do poszczególnych poligonów, ale jak klikniesz na obiekt prawym klawiszem myszy, to możesz mu nadać item mask i w ten sposób nadać obiektowi materiał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności