Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mam rig pewnej postaci w mayji i chciałbym sobie wszystko jak to możliwe wypalić do mesha by wyeksportować do go OBJ/FBX bez kości i kontrolerów ale tak by mesh miał zrobioną w mayji animację. Próbowałem zaznaczać mesh + kości i zapisywać do FBX zaznaczając "bake animation" przy eksporcie lecz mesh się nie porusza. Zależy mi na tym ponieważ chcę to przenieść do houdiniego i zrobić pewną rzecz na modelu a po imporcie obiektu z kościami do hudego jest to trochę ciężkie gdyż powstaje tysiąc nodów z tym związanych i nie jest to tak przyjemne jak w przypadku jednego. Mam nadzieję, że zrozumiale napisałem mimo późnej godziny.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności