Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Witam,

 

Może tu moge zapytac jakich tekstur używacie do multitexture?

Tych z cg-surce czy sami dostosowujecie.

Pytam bo mam problem z teksturowaniem jodełki z floorgenerator.

Gdzieś wyczytałem aby żeby tworzyć tekstury takich samych wymiarów jak parkiet czy panel. To chyba bez sensu żeby za każdym razem to robić zresztą w tutorialach multitextur nie ma nic wspominane o tym.

Mój problem to taki, że nie układa, nie dostosowywuje do danej "klepki" parkietu jest rozmazana lub rozciągnięta. Najpierw myślałem, że nie rozkłada tylko daje jedną teksturę ale dałem różnego koloru i widać, że skrypt działa.

W czym tkwi problem z teksturami?

 

Pozdrawiam

Posted

Rozciągnięcie zależy od ustawienia tekstury drewna pionowo czy poziomo. A teksturę łatwo pociąć w PS: [video=youtube;mfaphceI-q8]

:

Posted

Dzięki za odpowiedź.

 

Wszystko się zgadza ale jak to później wgrać do multitexture?

Bo jak panele idą równolegle to nie ma problemu ale jak są w jodełkę to jak wtedy. Skrypt chyba sam układa według dłuższego boku.

Ogólnie stosujecie tekstury dużej rozdzielczości szczegółowe ale w PS dostosowujecie rozmiar w jednostkach np. cm?

Posted

Tak właśnie sprawdziłem i jednak jodełkę rozkłada dobrze czyli dostosowuje w zależności od położenia. W sumie było by dziwne jak by tak nie było :) Coś wcześniej mnie zmyliła podobna tekstura w slotach multitexture. Pozostaje tylko efekt rozłożenia nie rozciągania lub zwężania.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy