Skocz do zawartości

Problem z poly modeling


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemka zaczołem robić samochód. Nie jestem zadobry w maxie ale mam juz takie coś:

 

max1.PNG

 

I daje MeshSmooth i mam takie coś

max2.PNG

 

 

Ale nie chcrm zeby mi to sie wszystki wygładzało. Np nie chcem zeby te nadkola były wygładzone tylko zeby tak samo wystawały ale były okrągłe tak jak to jest tutaj:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9823

 

Jak to zrobic. Zeby wygładzało mi tylko te fragmenty które chcem a inne w pewnym stopniu

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zastosuj chamfer na edge jesli chcesz uzyskach ostre kąty po dodaniu meshsmooth

i unikaj twozeniu trójkątów ... tak jak przy nadkolu od strony drzwi i blotnika masz duzy trojkąt i robi sie brzydko tak samo w tylniej częsci

Napisano

Połączyłem te 2 funkcje efekt jest świetny !!

Napisano

Uzywanie smoothing groups nie jest najlepszym rozwiązaniem. Daje nienaturalnie ostre krawędzie, czasami cięzej jest je kontrolować. Ogólnie lepiej jest robic wszystko z poziomu edit mesha/poly jesli potem nakładasz meshsmootha.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności