Gość netint Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 Siemka zaczołem robić samochód. Nie jestem zadobry w maxie ale mam juz takie coś: I daje MeshSmooth i mam takie coś Ale nie chcrm zeby mi to sie wszystki wygładzało. Np nie chcem zeby te nadkola były wygładzone tylko zeby tak samo wystawały ale były okrągłe tak jak to jest tutaj: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9823 Jak to zrobic. Zeby wygładzało mi tylko te fragmenty które chcem a inne w pewnym stopniu
Marcin Napisano 19 Październik 2004 Napisano 19 Październik 2004 zastosuj chamfer na edge jesli chcesz uzyskach ostre kąty po dodaniu meshsmooth i unikaj twozeniu trójkątów ... tak jak przy nadkolu od strony drzwi i blotnika masz duzy trojkąt i robi sie brzydko tak samo w tylniej częsci
Gość netint Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 Połączyłem te 2 funkcje efekt jest świetny !!
kozioo Napisano 20 Październik 2004 Napisano 20 Październik 2004 Uzywanie smoothing groups nie jest najlepszym rozwiązaniem. Daje nienaturalnie ostre krawędzie, czasami cięzej jest je kontrolować. Ogólnie lepiej jest robic wszystko z poziomu edit mesha/poly jesli potem nakładasz meshsmootha.
Rekomendowane odpowiedzi