Herszt Napisano 27 Kwiecień 2016 Napisano 27 Kwiecień 2016 (edytowane) Witam, Mam ostatnio trochę wolnego czasu który to postanowiłem poświęcić na poprawę warsztatu z zakresu reklamy produktów. Pierwszymi wynikami owocnej nauki chciałem podzielić się z wami poniżej. Chętnie poczytam opinię kolegów i koleżanek z branży, nawet te krytyczne bo to z nich można najwięcej wyciągnąć. Soft: Max, Vray, Photoshop Pozdrawiam Edytowane 27 Kwiecień 2016 przez Herszt Dodanie miniatury
slawek1920 Napisano 27 Kwiecień 2016 Napisano 27 Kwiecień 2016 jak najbardziej jestem na tak ;) oby tak dalej ;)
tiger250 Napisano 27 Kwiecień 2016 Napisano 27 Kwiecień 2016 Studio całkiem fajne, ale wywalił bym flarę, koniecznie :) I z kroplami masz taki problem jak ja, przy takim nachyleniu one musza spływać, zostawiać za sobą ślady itp. a Twoje są prawie idealnie okrągłe tak jakby grawitacja na nie nie działała. Zróżnicowałbym też mocno ich wielkość, ale to tylko takie moje spostrzeżenie. Ogólnie całkiem fajne!
pbcg Napisano 28 Kwiecień 2016 Napisano 28 Kwiecień 2016 Witam Uwagi jw. bez flarki lub bardziej subtelnie;) i kropelki raczej się tak nie stykają ze sobą. Ale nie jest źle;)
Herszt Napisano 28 Kwiecień 2016 Autor Napisano 28 Kwiecień 2016 slawek1920: dzięki tiger250: Dzięki, co do grawitacji to wiem, próbowałem opcji z kroplami które właśnie spływają itd. I działa to na poziomie particli, natomiast przy konwersji ich do jednego solidnego złączonego mesha poległem. Wiem, że da się to zrobić Frost-em od Thinkbox-a ale z oficjalnej strony nie da się go pobrać. Więc finalnie wybrałem look "ala" rosa coś jak tutaj. http://galerialu.pl/_var/gfx/f420754c6c7267f0f448e6b3db6b9de9_36240.jpg pbcg: Dzięki, noo z tą flarą to walczyłem sam ze sobą, dać czy jej nie dać :) Co do kropelek to jak wyżej, nie ogarnąłem toola do łączenia paru meshy w jeden solidny objekt, może wy coś znacie? :) polka dot: Dzięki, wywaliłem tą flare, jak widać zawsze przyda się świeże spojrzenie. Obrazek poniżej.
tiger250 Napisano 28 Kwiecień 2016 Napisano 28 Kwiecień 2016 Spróbuj w Maxie użyć modyfikatora Blobmesh, ale ostrożnie bo potrafi zarżnąć nawet najlepszego kompa :) http://cgi.tutsplus.com/tutorials/six-ways-to-create-condensation-in-3dsmax-scatter-parray-pflow--cg-5317 - przykład nr 2
Rekomendowane odpowiedzi