Napisano 27 Kwiecień 20168 l Witam, Mam ostatnio trochę wolnego czasu który to postanowiłem poświęcić na poprawę warsztatu z zakresu reklamy produktów. Pierwszymi wynikami owocnej nauki chciałem podzielić się z wami poniżej. Chętnie poczytam opinię kolegów i koleżanek z branży, nawet te krytyczne bo to z nich można najwięcej wyciągnąć. Soft: Max, Vray, Photoshop Pozdrawiam Edytowane 27 Kwiecień 20168 l przez Herszt Dodanie miniatury
Napisano 27 Kwiecień 20168 l Studio całkiem fajne, ale wywalił bym flarę, koniecznie :) I z kroplami masz taki problem jak ja, przy takim nachyleniu one musza spływać, zostawiać za sobą ślady itp. a Twoje są prawie idealnie okrągłe tak jakby grawitacja na nie nie działała. Zróżnicowałbym też mocno ich wielkość, ale to tylko takie moje spostrzeżenie. Ogólnie całkiem fajne!
Napisano 28 Kwiecień 20168 l Witam Uwagi jw. bez flarki lub bardziej subtelnie;) i kropelki raczej się tak nie stykają ze sobą. Ale nie jest źle;)
Napisano 28 Kwiecień 20168 l Autor slawek1920: dzięki tiger250: Dzięki, co do grawitacji to wiem, próbowałem opcji z kroplami które właśnie spływają itd. I działa to na poziomie particli, natomiast przy konwersji ich do jednego solidnego złączonego mesha poległem. Wiem, że da się to zrobić Frost-em od Thinkbox-a ale z oficjalnej strony nie da się go pobrać. Więc finalnie wybrałem look "ala" rosa coś jak tutaj. http://galerialu.pl/_var/gfx/f420754c6c7267f0f448e6b3db6b9de9_36240.jpg pbcg: Dzięki, noo z tą flarą to walczyłem sam ze sobą, dać czy jej nie dać :) Co do kropelek to jak wyżej, nie ogarnąłem toola do łączenia paru meshy w jeden solidny objekt, może wy coś znacie? :) polka dot: Dzięki, wywaliłem tą flare, jak widać zawsze przyda się świeże spojrzenie. Obrazek poniżej.
Napisano 28 Kwiecień 20168 l Spróbuj w Maxie użyć modyfikatora Blobmesh, ale ostrożnie bo potrafi zarżnąć nawet najlepszego kompa :) http://cgi.tutsplus.com/tutorials/six-ways-to-create-condensation-in-3dsmax-scatter-parray-pflow--cg-5317 - przykład nr 2