powder Napisano 29 Kwiecień 2016 Share Napisano 29 Kwiecień 2016 Witam, pociąłem Sphere na 4 równe części. Niestety po ułożeniu tych elementów obok siebie widoczne są przekłamania światła na połączeniach. Byłby ktoś w stanie wytłumaczyć mi dlaczego tak się dzieje i jak temu zaradzić? Poniżej screen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maksym147 Napisano 23 Maj 2016 Share Napisano 23 Maj 2016 a jaki masz komputer? moze to tylko wina sprzetu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stormwind Napisano 23 Maj 2016 Share Napisano 23 Maj 2016 To nie wina sprzętu. To normalne zachowanie Normali. https://pl.wikipedia.org/wiki/Wektor_normalny O teorii nie będę się rozpisywał, jak jestes dociekliwy to mozna znaleźć dużo o w sieci. Żeby uzyskać efekt gładkiego przejścia miedzy pociętymi elementami, dodaj modyfikator Edit Normals, zaznacz verteksy na krawędziach, w panelu Average zaznacz Use Treshold, wpisz sobie wartość np 1 (wartość zalżena jest od jednostek sceny i wielkości obiektu itp - ostatecznie metodą prób i błedów) i wciśnij Selected. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi