Napisano 2 Maj 20168 l Witam Zacząłem bawić się z vrayem i napotkałem na taki problem, że jak renderuje mi się to finalny render jest gdzie nie gdzie zwłaszcza przy refleksach bardzo ziarnisty, a ja kompletnie nie wiem czemu i jak to naprawić. Proszę o pomoc :) Link do renderu: http://screenshot.sh/ofiTdCbaBuzVI
Napisano 2 Maj 20168 l po pierwszee w color mapping włącz opcje sub pixel mapping, co do samych szumów to zapewne masz niskie parametry subdivds w materiałach w sekcji reflection jak i w świetle przy cieniach. Obejrzyj sobie ta lekcję Granta Warwicka https://vimeo.com/86010717 Edytowane 2 Maj 20168 l przez skalpel3d
Napisano 11 Maj 20168 l Witam, Podłącze się pod temat :) otóż mam z tym nieszczęsnym "ziarnem/szumem" problem. Na początku tworzenia mieszkania, wszystko było ok - refleksy w meblach, czyste cienie i światło następnie po dodaniu większej ilości szczegółów wszystko się posypało, tzn pojawił się ten szum na meblach i ścianach a nic nie zmieniałem w ustawieniach w trakcie pracy. Poszukałem trochę na forum, i udało mi się częściowo zniwelować problem, bo było jeszcze gorzej jak u kolegi, natomiast nadal nie ma czystości. dodaje zdjęcia z przed i po dodaniu dodatków. Proszę ślicznie o pomoc bo mi już ręce opadły :) https://drive.google.com/open?id=0B0VhJeT6PYa0MmUyU2RVS0h2bG8 https://drive.google.com/open?id=0B0VhJeT6PYa0cVBIWUtvaW9tQXM
Napisano 11 Maj 20168 l regenrator wrzuć ustawienia renderera bo na czymś takim jest trudno cokolwiek powiedzieć. Na początek na pewno masz do poprawienia mapowanie sufitu,czy w materiale szkła w oknach masz w sekcji refraction zaznaczona opcja affect shadows? Materiał podłogi daj do materiału vrayoverridemtl http://docs.chaosgroup.com/display/VRAY3MAX/Override+Material+%7C+VRayOverrideMtl Edytowane 11 Maj 20168 l przez skalpel3d
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto