Napisano 12 Maj 20168 l Witam Mam kłopot: robię proste wizualizacje produktów, najczęściej pudełka bez żadnych udziwnień. Wcześniej miałem demko 3DS MAX 10, na którym robiłem sobie standardowy materiał z teksturą z bitmapy, nakładałem na obiekt (każda ściana miała inny indeks), i bitmapa była rozciągana na całej powierzchni ścianki. Teraz mam wersję 2014, i bitmapy są kafelkowane w niezrozumiały dla mnie sposób. Muszę ręcznie ustawiać parametry skalowania i tile, co gorsza - na oko. Pewnie jest jakiś prosty sposób, jedna opcja do kliknięcia, ale nie potrafię jej znaleźć :) Poratujecie? :)
Napisano 12 Maj 20168 l Wersja Design? 3ds Max w wersji Design domyślnie ma zaznaczony box Use Real World Scale w panelu Coordinates bitmapy Wyłącz, wróć Tilingiem na 1 i możesz działać jak kiedyś https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/files/GUID-27F58B25-C61E-4658-AB1E-7A6C20B23D1F-htm.html Możesz wyłączyć na zawszę tę opcję w ustawianiach maxa w zakładce General
Napisano 12 Maj 20168 l Autor Testowałem to już wcześniej, ale okazało się że w opcjach obiektów też jest ta opcja. Po wyłączeniu jej zarówno w materiale, jak i w parametrach obiektów problem się rozwiązał. Wielkie dzięki za pomoc :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto