KiRi Napisano 12 Maj 2016 Napisano 12 Maj 2016 Witam Mam kłopot: robię proste wizualizacje produktów, najczęściej pudełka bez żadnych udziwnień. Wcześniej miałem demko 3DS MAX 10, na którym robiłem sobie standardowy materiał z teksturą z bitmapy, nakładałem na obiekt (każda ściana miała inny indeks), i bitmapa była rozciągana na całej powierzchni ścianki. Teraz mam wersję 2014, i bitmapy są kafelkowane w niezrozumiały dla mnie sposób. Muszę ręcznie ustawiać parametry skalowania i tile, co gorsza - na oko. Pewnie jest jakiś prosty sposób, jedna opcja do kliknięcia, ale nie potrafię jej znaleźć :) Poratujecie? :)
stormwind Napisano 12 Maj 2016 Napisano 12 Maj 2016 Wersja Design? 3ds Max w wersji Design domyślnie ma zaznaczony box Use Real World Scale w panelu Coordinates bitmapy Wyłącz, wróć Tilingiem na 1 i możesz działać jak kiedyś https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/files/GUID-27F58B25-C61E-4658-AB1E-7A6C20B23D1F-htm.html Możesz wyłączyć na zawszę tę opcję w ustawianiach maxa w zakładce General
KiRi Napisano 12 Maj 2016 Autor Napisano 12 Maj 2016 Testowałem to już wcześniej, ale okazało się że w opcjach obiektów też jest ta opcja. Po wyłączeniu jej zarówno w materiale, jak i w parametrach obiektów problem się rozwiązał. Wielkie dzięki za pomoc :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się