Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Mam kłopot: robię proste wizualizacje produktów, najczęściej pudełka bez żadnych udziwnień. Wcześniej miałem demko 3DS MAX 10, na którym robiłem sobie standardowy materiał z teksturą z bitmapy, nakładałem na obiekt (każda ściana miała inny indeks), i bitmapa była rozciągana na całej powierzchni ścianki. Teraz mam wersję 2014, i bitmapy są kafelkowane w niezrozumiały dla mnie sposób. Muszę ręcznie ustawiać parametry skalowania i tile, co gorsza - na oko. Pewnie jest jakiś prosty sposób, jedna opcja do kliknięcia, ale nie potrafię jej znaleźć :)

 

Poratujecie? :)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Wersja Design?

 

3ds Max w wersji Design domyślnie ma zaznaczony box Use Real World Scale w panelu Coordinates bitmapy

Wyłącz, wróć Tilingiem na 1 i możesz działać jak kiedyś

 

https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2015/ENU/3DSMax/files/GUID-27F58B25-C61E-4658-AB1E-7A6C20B23D1F-htm.html

 

Możesz wyłączyć na zawszę tę opcję w ustawianiach maxa w zakładce General

Napisano

Testowałem to już wcześniej, ale okazało się że w opcjach obiektów też jest ta opcja.

Po wyłączeniu jej zarówno w materiale, jak i w parametrach obiektów problem się rozwiązał.

 

Wielkie dzięki za pomoc :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności