Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

mam dziwny problem, którego nie ogarniam z ekspresją.. używam pSphere4.translateX = noise(2*time); to jest akurat przykład, który wykorzystywałem by wprawić w ruch kulę lecz po wpisaniu tej linijki kodu obiekt zmienia swoją pozycję. W jaki sposób skonstruować ekspresję by obiekt nie zmieniał swojego położenia ale by działał na niego noise? Mam rozstawione obiekty w wyznaczonych miejscach i chcę by w nich dochodziło do drgań kul. Mam nadzieję, że całkiem zrozumiale to napisałem o co mi chodzi.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wcześniej zrób freeze transforms

albo lepiej: zgrupuj każdy obiekt w dodatkową grupę i to tę grupę ustaw na właściwym miejscu, wówczas obiekty będą miały zerowe transformacje

Napisano
  • Autor

właśnie zrobiłem wcześniej freez lecz to nie pomogło ponieważ po wstawieniu ekspresji powstało przesunięcie -0.210 co już sprawiło, że obiekt znajdował się poza moim kadrem. Spróbuję później jeszcze z grupami tak jak wspomniałeś i może to pomoże.

Napisano

Powstało przesunięcie wynikające z noise.

Przesuń sferę, wyzeruj pozycję (Freeze transform) i dopiero podepnij expression.

Wtedy znów zobaczysz TX +0.2, ale już wynikające ze skryptu.

Napisano
  • Autor

a idzie ustawić zakres przesunięcia np. między 0.01 a 0.04? przed skryptem np. jakbym zdeklarował

$n (0.01,0.04)

pSphere4.translateX = noise(r*time) ;

Napisano

noise() zwraca wartości z zakresu , trzeba liniowo przekształcić w porządany zakres

 

float $noise_01 = .5 + .5 * noise(time); //

tx = .1 + (.4-.1) * $noise_01;

 

noise.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.