Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć,

 

Chciałam podzielić się z wami moimi przykładowymi wizualizacjami (projekt mojego autorstwa).

Nieustannie doskonalę wizualizowanie dlatego komentarze są mile widziane. Połączenie salonu z biurem wynika z takiego zapotrzebowania:)

Oprogramowanie to: 3ds Max, V-ray, PS

Korzystałam z bazy modeli 3dSky, modelplusmodel, garnek z Renderstuff

 

y3mxwdsKwNllphsLc2JZsh_riV-Bg-qkSv8py63R1OFeRhY_N7fC_tFE1CbLn3uzkcNRz89AL7bfun9NK8yl_3kVO5jIsZWRTI41SJPOwgLgRj9SF4Ja7BOrKJz8pXns1MYbX7zn9dFBnYd8V5pfM_7sA?width=2001&height=1500&cropmode=none

y3mwQ41RYA_ywcN9pLASbc2x24YW8Eev32_v3onMhgSjwuWZaOp8RZ8h1ul1njWNmEjgbCBnTeKjSXNKDdhMZebBL8PsMuyvFqsHiprpJERjbi5GBpF-Ql9g6TZjp1G-LThN3JHjUvk3LWdBXV_mBB9ng?width=2000&height=1500&cropmode=none

Edytowane przez monaliza_84
  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak ogólnie fajnie się to prezentuje dobrze ci wychodzi ciepłe i miękkie światło, ładnie kadrujesz ujęcia zwróć, uwagę na to aby zbiegi perspektywy nie były rozjechane w ujęciach, na pierwszym lekko wywracaj ci się ściany , nie wiem w którym maxie i vray pracujesz ale tak kamera vray jak fizyczna maxa mają opcji automatycznego panowania nad zbiegami perspektywy. Widać ze jeszcze kuleje jakość samych renderów masz na pewno niskie parametry bo pojawiaj się szumy na materiałach. Po pierwsze podbij subdivids w światłach na pewno będzie lepszy efekt zaczynałbym od 64 a nawet wyżej zależnie jak masz mocny komputer aby go nie zamordować renderingiem, kolejna sprawa to subdivids w shaderach szczególnie w odbiciach jeśli glossiness masz od 0.7 w dół spokojnie należy je podbić na 64-78. Co do samych ustwaień vray to najlepiej jak byś wrzuciła te których używasz będzie łatwiej ci podpowiedzieć co zmienić lub na zwrócić uwagę. Dla mnie osobiście masz zbyt matowe shadery inie chodzi aby miał wściekle odbicia tylko o taki naturalny połysk konkretnych materiałów, zwróć uwagę na współczynnik ior fresnel w sekcji reflection zobacz jak wygląda ten sam materiał ze współczynnikiem 1.6, 2,4 i 3,2. Dopracuj moc świateł szczególnie sztucznego oświetlenia tworzą ci się delikatne przepalenia. Na fame bufer vray druga ikonka od lewej na dole jak ja wyłączysz w miejscach przepalonych pojawia się plamy różnobarwne na renderze jeśli takowe są




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności