monaliza_84 Napisano 24 Maj 2016 Napisano 24 Maj 2016 (edytowane) Cześć, Chciałam podzielić się z wami moimi przykładowymi wizualizacjami (projekt mojego autorstwa). Nieustannie doskonalę wizualizowanie dlatego komentarze są mile widziane. Połączenie salonu z biurem wynika z takiego zapotrzebowania:) Oprogramowanie to: 3ds Max, V-ray, PS Korzystałam z bazy modeli 3dSky, modelplusmodel, garnek z Renderstuff Edytowane 25 Maj 2016 przez monaliza_84
skalpel3d Napisano 5 Czerwiec 2016 Napisano 5 Czerwiec 2016 Tak ogólnie fajnie się to prezentuje dobrze ci wychodzi ciepłe i miękkie światło, ładnie kadrujesz ujęcia zwróć, uwagę na to aby zbiegi perspektywy nie były rozjechane w ujęciach, na pierwszym lekko wywracaj ci się ściany , nie wiem w którym maxie i vray pracujesz ale tak kamera vray jak fizyczna maxa mają opcji automatycznego panowania nad zbiegami perspektywy. Widać ze jeszcze kuleje jakość samych renderów masz na pewno niskie parametry bo pojawiaj się szumy na materiałach. Po pierwsze podbij subdivids w światłach na pewno będzie lepszy efekt zaczynałbym od 64 a nawet wyżej zależnie jak masz mocny komputer aby go nie zamordować renderingiem, kolejna sprawa to subdivids w shaderach szczególnie w odbiciach jeśli glossiness masz od 0.7 w dół spokojnie należy je podbić na 64-78. Co do samych ustwaień vray to najlepiej jak byś wrzuciła te których używasz będzie łatwiej ci podpowiedzieć co zmienić lub na zwrócić uwagę. Dla mnie osobiście masz zbyt matowe shadery inie chodzi aby miał wściekle odbicia tylko o taki naturalny połysk konkretnych materiałów, zwróć uwagę na współczynnik ior fresnel w sekcji reflection zobacz jak wygląda ten sam materiał ze współczynnikiem 1.6, 2,4 i 3,2. Dopracuj moc świateł szczególnie sztucznego oświetlenia tworzą ci się delikatne przepalenia. Na fame bufer vray druga ikonka od lewej na dole jak ja wyłączysz w miejscach przepalonych pojawia się plamy różnobarwne na renderze jeśli takowe są
Rekomendowane odpowiedzi