Jump to content

monaliza_84

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About monaliza_84

  • Rank
    Member
  1. Hej, wydaje mi się, że rozwiązali ten problem w nowszej wersji maxa. W wersji Maxa2017 plik Sketchup importuje się normalnie, (bezpośrednio plik Sketchup do Maxa)
  2. Cześć, Chciałam podzielić się z wami moimi przykładowymi wizualizacjami (projekt mojego autorstwa). Nieustannie doskonalę wizualizowanie dlatego komentarze są mile widziane. Połączenie salonu z biurem wynika z takiego zapotrzebowania:) Oprogramowanie to: 3ds Max, V-ray, PS Korzystałam z bazy modeli 3dSky, modelplusmodel, garnek z Renderstuff
  3. Wizualizacje bardzo ładne, dołączam moje subiektywne uwagi: mam podobne odczucia co "W Art", czyli elementy dekoracyjne w obrębie kominka kłują w oczy, są na siłę duplikowane (poza tym wybrałabym jednak coś co się nie stłucze na pierwszym planie i nie zwiędnie pod wpływem ciepła:) ogień niby dopracowany a jednak zbyt wyrazisty, szkło kominkowe zbyt czyste/jasne/przeźroczyste, może z blurem ogień. Kamień na kominku wygląda jak stiuk. Jeszcze styk podłogi z linią szafek kuchennych i ścian drewnianych jest zbyt "na styk', lepiej łączy się na wizualizacji kominek z podłogą, tam jest "oddech". :)
  4. szybko,łatwo i równo można wymodelować sklepienie krzyżowe modelując tylko część wspólną z łukiem i modyfikatorem "symmetry" zbudować całą resztę. 1.cylinder z zaznaczoną opcją "slice on" na 90 - wychodzi ćwiartka cylindra; 2.convert do poligonów, usuwasz środek walca, zostawiasz tylko całą płaszczyznę łuku; 3.modyfikator "symmetry" - trzeba dobrze ustawić mirror, przekręcić mirror o 90 st. Na tym etapie uzyskujesz ćwiartkę sklepienia krzyżowego, ćwiartkę z łukiem; 4.Kolejny raz, nowy modyf. "symmetry" - dostajesz już połowę sklepienia, 5.Kolejny raz "symmetry" - masz całe sklepienie
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy