bartosz domiczek Napisano 26 Maj 2016 Napisano 26 Maj 2016 (edytowane) 3ds max + vray + zbrush + substance painter + PS Praca na konkurs humster3d. http://humster3d.com/2016/05/10/amanita-muscaria/ Edytowane 2 Czerwiec 2016 przez bartosz domiczek
STRZYG Napisano 6 Czerwiec 2016 Napisano 6 Czerwiec 2016 ...hmmm, moim skromnym zdaniem nie udało się obronić tej sceny w pełnym renderingu. Goły clay wygląda zdecydowanie lepiej, światło ładniej modeluje scenkę. Pomysł bardzo fajny.
PLS Napisano 7 Czerwiec 2016 Napisano 7 Czerwiec 2016 Ogólnie pomysł ok, roślinki też mi się podobają - chociaż te grzybowe posągi/postacie trochę dziwnie tu wyglądają. Jednak chciałbym zwrócić uwagę na oświetlenie, bo to jest chyba najsłabszy element. Dziwnie jest ono poprowadzone (albo jest to wina postprodukcji), bo z jednej strony wygląda jakby miała być noc a z drugiej strony światło puszczone od lewej sprawia wrażenie dnia. Dlatego nie jestem w stanie odczytać jaka jest to pora dnia.
pit-lol Napisano 7 Czerwiec 2016 Napisano 7 Czerwiec 2016 Zdaje sobie sprawę, że dodałeś do Finished, ale może posiedziałbyś jeszcze trochę nad postprodukcją? Szkoda takiej fajnej sceny w sumie, bo na razie jest wprawdzie ok, ale brakuje polotu. :/ Spróbowałbym czegoś w tym stylu, żeby spróbować podkręcić trochę klimat (jak coś, to daj znać to usunę):
Rekomendowane odpowiedzi