TightLife Napisano 30 Czerwiec 2016 Napisano 30 Czerwiec 2016 Witam, Prosty model i kilka animacji (keyframe), które miały być dla mnie próbą zmierzania się z tematem. Głupio zrobiłem, ale od początku narzuciłem sobie, że wykonam animacje w oparciu o ik. Następny rig i następna postać będzie już z uwzględnieniem błędów. Narzędzia: Maya, Zbrush i render w Unreal Engine.
Idaho Napisano 1 Lipiec 2016 Napisano 1 Lipiec 2016 Bioderka ! Bioderka podczas walk cycle się poruszają zwłaszcza u "kobiałek" :P
pepik Napisano 1 Lipiec 2016 Napisano 1 Lipiec 2016 Masz fajne pozy ale musisz popracować nad timingiem i spacingiem, przede wszystkim wiekszosc ruchow jest za wolna przez co wogle nie czuc wagi postaci, brakuje mi tu wyraznie slow in / slow outs przez co fizyka troche kuleje. Nie wiem czy to wina animacji czy wprowadzenia ja do silnika bo nigdy jeszcze tego nie robilem. mysle ze warto sie skupic na poczatku na jednym loopie i zrobic go porzadnie a pozniej przechodzic do nastepnych, isc w jakosc a nie ilosc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się