pepik Napisano 14 Lipiec 2016 Napisano 14 Lipiec 2016 (edytowane) Witam ponownie, Postanowiłem założyć teczkę z animacjami, na początek podstawy z piłeczką Bouncing Ball https://www.youtube.com/embed/WllU6oRHi6M Bouncing Ball2 https://www.youtube.com/embed/BdXonRI93lI Tailed Ball https://www.youtube.com/embed/byeejSPkTvY Obstacle Course https://www.youtube.com/embed/SJ6UbNagcnE Edytowane 24 Wrzesień 2016 przez pepik
prace09 Napisano 14 Lipiec 2016 Napisano 14 Lipiec 2016 (edytowane) Hej, dobra robota, bardzo dobrze, że zrobiłeś te podstawowe ćwiczenia, ponieważ mają one za zadanie pokazać jak działają podstawowe pryncypia takie jak timing spacing itd… wyszło to całkiem przyzwoicie aczkolwiek brakuję ciąglę tych podstawowych składników. Jak na to patrze to pierwsze wrażenie to , że wszystko wygląda zbyt gumowo dajesz o wiele za dużo squasha i stretcha przy cyzm kompletnie tracąc wage obiektów, spacing jest również niekonsekwentny. przykładowo robisz kulke która spada w 2 frame;y i dodajesz do tego tyle stetcha ze traci ona totalnie swoją wage i wrażenie ciezkosci , kolejne bounce tej samej piłki są zupełnie inne,, rotacja tej piłki też jest dosyć dziwna bo wydaję się jak by przyspieszała czym bliżej końca a powinno być odwrotnie. Powiem tak, staraj się na samym początku nadać piłeczce jakąś wagę i trzymać się tego od początku do końca, nie zapominając o prawach fizyki oraz tych 12 zasadach animacji, bo pryncypia takie jak arcs, timing, spacing , overlap zawsze będą widoczne jeśli zostaną źle zrobione wiem, że sporo uwag, ale weź pod uwagę, że to podstawy, jak w budowaniu domu, jak nie dopracujesz fundamentu to dom po prostu runie zanim go skończysz budować i tak samo jest z animacją, bo te podstawy będą się za tobą ciągnęły przez całą karierę, bo wszystko co animujesz to kulki, pendulum i ogonki Dobra robota, oby tak dalej! Pozdro! Przy okazji, rzuc jakiegoś frame counta, będzie łatwiej powiedzieć co w której klatce dokładnie Edytowane 14 Lipiec 2016 przez prace09
pepik Napisano 24 Wrzesień 2016 Autor Napisano 24 Wrzesień 2016 Ostatnie pół roku trochę przepracowałem z iAnimate.net, jak myślicie jest progres?
Graft Napisano 24 Wrzesień 2016 Napisano 24 Wrzesień 2016 Dla mnie świetnie, ale animatorem nie jestem, więc moje opinia raczej mało istotna ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się