Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Hej, dobra robota, bardzo dobrze, że zrobiłeś te podstawowe ćwiczenia, ponieważ mają one za zadanie pokazać jak działają podstawowe pryncypia takie jak timing spacing itd… wyszło to całkiem przyzwoicie aczkolwiek brakuję ciąglę tych podstawowych składników. Jak na to patrze to pierwsze wrażenie to , że wszystko wygląda zbyt gumowo dajesz o wiele za dużo squasha i stretcha przy cyzm kompletnie tracąc wage obiektów, spacing jest również niekonsekwentny. przykładowo robisz kulke która spada w 2 frame;y i dodajesz do tego tyle stetcha ze traci ona totalnie swoją wage i wrażenie ciezkosci , kolejne bounce tej samej piłki są zupełnie inne,, rotacja tej piłki też jest dosyć dziwna bo wydaję się jak by przyspieszała czym bliżej końca a powinno być odwrotnie.

Powiem tak, staraj się na samym początku nadać piłeczce jakąś wagę i trzymać się tego od początku do końca, nie zapominając o prawach fizyki oraz tych 12 zasadach animacji, bo pryncypia takie jak arcs, timing, spacing , overlap zawsze będą widoczne jeśli zostaną źle zrobione

 

wiem, że sporo uwag, ale weź pod uwagę, że to podstawy, jak w budowaniu domu, jak nie dopracujesz fundamentu to dom po prostu runie zanim go skończysz budować i tak samo jest z animacją, bo te podstawy będą się za tobą ciągnęły przez całą karierę, bo wszystko co animujesz to kulki, pendulum i ogonki 

 

Dobra robota, oby tak dalej!

 

Pozdro!

 

Przy okazji, rzuc jakiegoś frame counta, będzie łatwiej powiedzieć co w której klatce dokładnie 

Edytowane przez prace09

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności