Skocz do zawartości

[Proces tworzenia wizualizacji] Wizualizacja architektoniczna [3ds max, PS, Fusion]


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim

 

 

Nie jestem pewien czy w tym dziale można umieszczać kursy płatne, ale w regulaminie nic nie było o tym napisane. Wydałem kurs do 3ds maxa w którym pokazuje wszystkie czynności potrzebne do stworzenia wizualizacji. Jest to 18 godzin materiału. Wszystkie informacje można uzyskać na mojej stronie:

 

http://www.l3wstudio.com/kurs-3ds-max/

 

tutaj wideo promujące:

 

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Tłumaczę wszystkie rzeczy aby odbiorca mógł zrozumieć treść. Nie wnikam w mega szczegóły, np. przy mapowaniu wyjaśniłem czym jest ta technika, po łebkach metody mapowania, pokazałem na przykładzie sześcianu jak to działa, jakie problemy są i jak sobie z tym radzić. Jeżeli coś wymagało poświęcenia więcej czasu na wyjaśnienie to tak zrobiłem. Nie mogłem oczywiście wchodzić w szczegóły, ponieważ proces tworzenia wizualizacji można podzielić na kilka sub-elementów i o każdym z nich można zrobić następnych kilkanaście godzin kursu. Podczas wyjaśniania wspominałem, że ciągle trzeba ćwiczyć, robić różne rzeczy, nie ograniczać się do tworzenia cały czas tego samego ponieważ wtedy się nie rozwijasz. Tutaj jest nagrany cały proces tworzenia, razem z crashami maxa, błędami oraz pomyłkami, ponieważ to wszystko też jest procesem nauczania i każdy musi sobie zdać sprawę, że nie wszystko czasami działa jak powinno za pierwszym razem, że czasami można zapomnieć zaznaczyć jakiejś opcji i wszystko się sypie.

 

Nawet na filmiku możesz zobaczyć - zanim zacząłem pracować nad czymś w scenie najpierw wyjaśniałem na prymitywnej geometrii (sześciany, płaszczyzny) jak to działa i z czym to się je. Na bieżąco wszystko komentuję (jak nie było sensu gadania, bo powtarzana była ta sama czynność kilkadziesiąt razy, to przyśpieszałem nagranie).

 

Kilka przykładów:

Oświetlenie > najpierw wytłumaczyłem z czego się składa system światła dziennego i dlaczego tak jest > później przed jego dopasowywaniem, zanim przeszedłem do Fusion, wytłumaczyłem głębie koloru i jakie są różnice w plikach 8 bitowych a np. 32, w BM Fusion pokazałem jak można w czasie rzeczywistym dopasować oświetlenie bez potrzeby ciągłego renderowania, i następnie dane z Fusion przeniosłem ponownie do maxa.

 

Rozpoczęcie pracy > wyjaśnienie w jaki sposób w ogóle można zacząć pracę w maxie > importowanie i łącznie plików (na przykładzie sceny z Revita), plusy i minusy takich rozwiązań (moim zdaniem)// wstawianie rysunków technicznych czy zdjęć pomocniczych, praca z nimi itd.

Edytowane przez vandam
Napisano

Chciałem pogratulować projektu klubu Cubar w Szczecinie, który zobaczyłem na Twojej stronie. Tak fajnie zaprojektowane miejsce i to jeszcze u mnie w mieście. Będę musiał się wybrać :) A co do kursu, to wygląda bardzo pro! Pozdrawiam!

Napisano (edytowane)

z tego co się orientuję to Cubar został zamknięty z tydzień temu, nie przyjął się taki klimat w Szczecinie ;) Z resztą z tym projektem były takie jaja... :p Wnętrze się zmieniło jeszcze w stosunku do tych zdjęć, to był jeszcze trochę "stan surowy". Ale dzięki ;)

Edytowane przez vandam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności