Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak dla mnie to już zdążyło się zestarzeć. ;) Ludzie teraz odpier****ją takie rzeczy w Designerze że stawianie na paczkę bitmapek brzmi jak skok o kilka lat w tył. Dopasuje mi się to samo do dowolnego mesha? Mogę sobie namalować maskę gdzie kamyczek ma mieć mech?

 

Fotogrametria gdzie na raz wyciąga się bryłę i texe ma sens. Te skany materiałów to najwyżej do klepaniny przeciętnych generycznych assetów.

Napisano (edytowane)

A tam. U nas by się idealnie przydało w shocie, który właśnie skończyliśmy. Na obiekt i tak wchodzi masa rzeczy, które są po nim scatterowane. Chodzi tylko o to, żeby mieć fajną bazową teksturę szybko. No i nie masz gracza, który obchodzi asset z każdej strony, bo jest trollem. Masz widza, który widzi tylko to, co jest spoko zrobione ;) Trzeba stestować.

Edytowane przez muody

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności