maciek3d Napisano 23 Sierpień 2016 Napisano 23 Sierpień 2016 W koncu po paru latach quixel megascan dostepny:) http://quixel.se/
Monio Napisano 23 Sierpień 2016 Napisano 23 Sierpień 2016 Jak dla mnie to już zdążyło się zestarzeć. ;) Ludzie teraz odpier****ją takie rzeczy w Designerze że stawianie na paczkę bitmapek brzmi jak skok o kilka lat w tył. Dopasuje mi się to samo do dowolnego mesha? Mogę sobie namalować maskę gdzie kamyczek ma mieć mech? Fotogrametria gdzie na raz wyciąga się bryłę i texe ma sens. Te skany materiałów to najwyżej do klepaniny przeciętnych generycznych assetów.
muody Napisano 24 Sierpień 2016 Napisano 24 Sierpień 2016 (edytowane) A tam. U nas by się idealnie przydało w shocie, który właśnie skończyliśmy. Na obiekt i tak wchodzi masa rzeczy, które są po nim scatterowane. Chodzi tylko o to, żeby mieć fajną bazową teksturę szybko. No i nie masz gracza, który obchodzi asset z każdej strony, bo jest trollem. Masz widza, który widzi tylko to, co jest spoko zrobione ;) Trzeba stestować. Edytowane 24 Sierpień 2016 przez muody
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się