Skocz do zawartości

Dziwne plamy z FG - Skylight


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie wiem od czego te artefakty powstaja. Wczesnie scena byla liczona z GI bez FG i ze swiatlem MrOmni. Wszytko bylo oki. Max trace depth w render 1,1 suma 2 zeby ladnie szyby odbijaly lekko przezroczyste.

 

Obrazy post nizej

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Możesz dać większy obrazek: ?

1. render z GI+FG

2. render z GI

3. render z FG

Podaj:

+ parametry świateł i z F10 (liczba photonów, radius*, energy, decay, samples)

+ Max. Trace Depth dla GI i FG

* jaką długość mają drzwi i okno przy drzwiach (z prawej od nich)?

 

Możesz zmienić standardowy materiał szyb na Mental`owski: Glass (physics_phen), albo mental ray>Glass (lume) i zobaczyć co się stanie.

Napisano

Scena ma uzywac tylko FG bez GI zamiast radiosity. Z samym GI scena wyglada prawidlowo (bez FG) z MrOmni tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9817

 

 

 

 

Ustawienia tego:

Swiatlo Skylight- sila 1, kolor lekko nibieski

Textury: dla szyb zwykly raytrace w reflection(default) w.30, opacity w.60, specular 90, glosines 70. Za szyba sa lekko przezroczyste firanki i zaslony oraz sciany wewnetrzne domu.

Einvironment: tlo bitmapa jpg

 

mr_zlyrender2.jpg

Napisano

Zwiększ w [Final Gather] "Max. Trace Depth", dla "reflec."/"refrac." i "Sum" do 5.

Wyłącz "Preview (No Precalculations)", a włącz "Rebuild (Do Not Re-Use Cache)".

Zmniejsz "Max./Min. Radius" do 2,0/1 i daj testowo 400 sampli.

Napisano

To tak. Raytrace z nieznanego mi powodu prz samym FG robił trakie charce gdy miał opacity 99 i mniej. Nie wiem czemu niechciało mi się szukać. Przy reflact/refract, czy glas mentala jest dobrze przy samym FG.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności