Skocz do zawartości

Dziwne plamy z FG - Skylight


MatPat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Możesz dać większy obrazek: ?

1. render z GI+FG

2. render z GI

3. render z FG

Podaj:

+ parametry świateł i z F10 (liczba photonów, radius*, energy, decay, samples)

+ Max. Trace Depth dla GI i FG

* jaką długość mają drzwi i okno przy drzwiach (z prawej od nich)?

 

Możesz zmienić standardowy materiał szyb na Mental`owski: Glass (physics_phen), albo mental ray>Glass (lume) i zobaczyć co się stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scena ma uzywac tylko FG bez GI zamiast radiosity. Z samym GI scena wyglada prawidlowo (bez FG) z MrOmni tutaj http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=9817

 

 

 

 

Ustawienia tego:

Swiatlo Skylight- sila 1, kolor lekko nibieski

Textury: dla szyb zwykly raytrace w reflection(default) w.30, opacity w.60, specular 90, glosines 70. Za szyba sa lekko przezroczyste firanki i zaslony oraz sciany wewnetrzne domu.

Einvironment: tlo bitmapa jpg

 

mr_zlyrender2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności