deadmaster Napisano 1 Wrzesień 2016 Share Napisano 1 Wrzesień 2016 (edytowane) Witam, Jako że dawno mnie nie było i większość moich prac przepadła wraz ze zniszczonym PCtem. Postanowiłem wrócić z nowym projektem. Jakiś czas temu znajomy podesłał mi link do pracy, którą postanowiłem wymodelował. Oryginalna grafika: Postep prac: Pozdrawiam Edytowane 1 Wrzesień 2016 przez deadmaster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deadmaster Napisano 1 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 1 Wrzesień 2016 (edytowane) Pierwsze podejście do teksturowania: i oczywiście muszą być problemy, może mi ktoś wytlumaczyć jak rozwiazać ten problem?? a mianowicie jak renderuje pnącze z dala od objektu to ładnie renderuje ale jak chce wyrenderować tam gdzie powinno sie znajdować to już renderuje jakby cień całego obiektu. Edytowane 1 Wrzesień 2016 przez deadmaster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deadmaster Napisano 4 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2016 (edytowane) Witam Skromny update. dodałem platformę i boje/czujniki, jeszcze tylko jakieś drobne akcesoria typu gazety/butelki/puszki itp. i chyba koniec modelowania. ;) PS.Nadal nie poradziłem sobie z problemem z Opacity Map z poprzedniego mojego posta, jakby ktoś potrafił mi jakoś pomóc. Pozdrawiam Edytowane 4 Wrzesień 2016 przez deadmaster Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deadmaster Napisano 5 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 5 Wrzesień 2016 Witam, Kolejny update, dodałem kilka teksturek. Zastanawiam się też nad wodą, nie wiem jeszcze jak ją zrobić. PS. Jeśli jest coś nie tak z teksturami to piszcie, teksturowanie to moja najsłabsza strona. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Graft Napisano 5 Wrzesień 2016 Share Napisano 5 Wrzesień 2016 Bardzo ciekawie to zaczyna wyglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deadmaster Napisano 15 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2016 Witam, Skromny update, niestety ciezko mi zasiasc do tego po pracy, ale staram sie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deadmaster Napisano 16 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 16 Wrzesień 2016 Witam, Dzis dodalem kilka teksturek. update: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 16 Wrzesień 2016 Share Napisano 16 Wrzesień 2016 Bardzo to fajnie wygląda, ja bym zamiast materiałem stworzył sobie ten bluszcz modelowo masz do tego bardzo fajny generator zewnętrzny http://graphics.uni-konstanz.de/~luft/ivy_generator/ albo jeśli pracujesz z maxem bo nie wiem w jakim sofcie budujesz tą scenę http://www.guruware.at/main/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deadmaster Napisano 29 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 29 Wrzesień 2016 Witam, Udalo mi sie w koncu zakonczyc modelowanie i teksturowanie, teraz troche pomecze sie z wyrenderowaniem tego jakos w miare ladnie. Dzieki wielkie @skalpel3d za polecenie mi generatora do maxa (pracuje w 3ds) :) testowe rendery: Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się