Jump to content

deadmaster

Members
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About deadmaster

  • Rank
    Member
  • Birthday 06/30/1987

City (optional)

  • Miasto
    Kędzierzyn-Koźle

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dobry Udało mi się w końcu znaleźć czas na skończenie modelu, wszelkie uwagi mile widziane. Renderki bez teksturek (model jeszcze nie pomalowany) Pozdrawiam
  2. Świetny model, uwielbiam prace z dużą ilością detalu.
  3. świetny zwierzak, przygarnął bym takiego do domu :)
  4. Bardzo dobre prace, ogromny plus za 'Christine' :)
  5. Kolejny update, dodałem trochę detalu. Praktycznie to przebudowałem prawie cały model, dodałem komin, kocioł i inne drobne detale. @Lukasz2244 dzięki wielkie za materiały, są bardzo przydatne. Pomału do przodu: Pozdrawiam
  6. Zapowiada się konkretny model, jestem na tak ;) Widzę że będzie sporo detalu więc będę śledził.
  7. Witam, Skromny update, za wiele nie wymodelowałem. Starałem się jakoś 'uruchomić' lokomotywę, ale nic mi z tego nie wyszło. Próbowałem przy pomocy 'bones' jakoś wprawić to w ruch ale nic mi nie wychodziło. (wygląda na to że bez węgla ani rusz :P ) Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć jak zrigować tą maszynę żeby wszystko ładnie pracowało, co by mi bardzo ułatwiło dalsze modelowanie. Poniżej rysunek co potrzebuje żeby się poruszało: Pozdrawiam Edit. Poradziłem sobie i wprawiłem maszynę w ruch przy pomocy bones.
  8. Dobry, Jako że znalazłem trochę wolnego czasu pomiędzy praca, a próbami renderów poprzedniego projektu. Postanowiłem wymodelować pierwszą lokomotywę parową jaka powstała, zaprojektował i zbudował ją Richard Trevithick w 1804r. Zdjęcie poglądowe: Lokomotywa ta używana była w kopalniach do ciągnięcia wagonów z węglem itp. Za model zabrałem się ze względu na to że uwielbiam tego typu stare maszyny. Poniżej pierwsze postępy: Wszelkie uwagi mile widziane :) PS. Jest to moje pierwsze podejście do studio render. PS2. Lokomotywa ze zdjęcia może różnić się troszeczkę od mojego modelu, ponieważ korzystam z innego blueprinta. Pozdrawiam.
  9. Witam, Udalo mi sie w koncu zakonczyc modelowanie i teksturowanie, teraz troche pomecze sie z wyrenderowaniem tego jakos w miare ladnie. Dzieki wielkie @skalpel3d za polecenie mi generatora do maxa (pracuje w 3ds) :) testowe rendery: Pozdrawiam.
  10. Witam, Skromny update, niestety ciezko mi zasiasc do tego po pracy, ale staram sie ;)
  11. Witam, Kolejny update, dodałem kilka teksturek. Zastanawiam się też nad wodą, nie wiem jeszcze jak ją zrobić. PS. Jeśli jest coś nie tak z teksturami to piszcie, teksturowanie to moja najsłabsza strona. :/
  12. Witam Skromny update. dodałem platformę i boje/czujniki, jeszcze tylko jakieś drobne akcesoria typu gazety/butelki/puszki itp. i chyba koniec modelowania. ;) PS.Nadal nie poradziłem sobie z problemem z Opacity Map z poprzedniego mojego posta, jakby ktoś potrafił mi jakoś pomóc. Pozdrawiam
  13. Pierwsze podejście do teksturowania: i oczywiście muszą być problemy, może mi ktoś wytlumaczyć jak rozwiazać ten problem?? a mianowicie jak renderuje pnącze z dala od objektu to ładnie renderuje ale jak chce wyrenderować tam gdzie powinno sie znajdować to już renderuje jakby cień całego obiektu.
  14. Witam, Jako że dawno mnie nie było i większość moich prac przepadła wraz ze zniszczonym PCtem. Postanowiłem wrócić z nowym projektem. Jakiś czas temu znajomy podesłał mi link do pracy, którą postanowiłem wymodelował. Oryginalna grafika: Postep prac: Pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy