
deadmaster
Members-
Content Count
95 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
16 GoodAbout deadmaster
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
Kędzierzyn-Koźle
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
pojazd Trevithick 1804 steam locomotive
deadmaster replied to deadmaster's topic in Work in progress (WIP)
Dobry Udało mi się w końcu znaleźć czas na skończenie modelu, wszelkie uwagi mile widziane. Renderki bez teksturek (model jeszcze nie pomalowany) Pozdrawiam -
Racing Hoverbike (A Road Trip in 2116 Contest)
deadmaster replied to McGavish's topic in Galeria 3D (Finished Works 3D)
Świetny model, uwielbiam prace z dużą ilością detalu. -
świetny zwierzak, przygarnął bym takiego do domu :)
-
Bardzo dobre prace, ogromny plus za 'Christine' :)
-
pojazd Trevithick 1804 steam locomotive
deadmaster replied to deadmaster's topic in Work in progress (WIP)
Kolejny update, dodałem trochę detalu. Praktycznie to przebudowałem prawie cały model, dodałem komin, kocioł i inne drobne detale. @Lukasz2244 dzięki wielkie za materiały, są bardzo przydatne. Pomału do przodu: Pozdrawiam -
Zapowiada się konkretny model, jestem na tak ;) Widzę że będzie sporo detalu więc będę śledził.
-
pojazd Trevithick 1804 steam locomotive
deadmaster replied to deadmaster's topic in Work in progress (WIP)
Witam, Skromny update, za wiele nie wymodelowałem. Starałem się jakoś 'uruchomić' lokomotywę, ale nic mi z tego nie wyszło. Próbowałem przy pomocy 'bones' jakoś wprawić to w ruch ale nic mi nie wychodziło. (wygląda na to że bez węgla ani rusz :P ) Czy mógłby ktoś mi wytłumaczyć jak zrigować tą maszynę żeby wszystko ładnie pracowało, co by mi bardzo ułatwiło dalsze modelowanie. Poniżej rysunek co potrzebuje żeby się poruszało: Pozdrawiam Edit. Poradziłem sobie i wprawiłem maszynę w ruch przy pomocy bones. -
Dobry, Jako że znalazłem trochę wolnego czasu pomiędzy praca, a próbami renderów poprzedniego projektu. Postanowiłem wymodelować pierwszą lokomotywę parową jaka powstała, zaprojektował i zbudował ją Richard Trevithick w 1804r. Zdjęcie poglądowe: Lokomotywa ta używana była w kopalniach do ciągnięcia wagonów z węglem itp. Za model zabrałem się ze względu na to że uwielbiam tego typu stare maszyny. Poniżej pierwsze postępy: Wszelkie uwagi mile widziane :) PS. Jest to moje pierwsze podejście do studio render. PS2. Lokomotywa ze zdjęcia może różnić się troszeczkę od mojego modelu, ponieważ korzystam z innego blueprinta. Pozdrawiam.
-
scena 3d Scena oparta na pracy Nekomasu
deadmaster replied to deadmaster's topic in Work in progress (WIP)
Witam, Udalo mi sie w koncu zakonczyc modelowanie i teksturowanie, teraz troche pomecze sie z wyrenderowaniem tego jakos w miare ladnie. Dzieki wielkie @skalpel3d za polecenie mi generatora do maxa (pracuje w 3ds) :) testowe rendery: Pozdrawiam. -
scena 3d Scena oparta na pracy Nekomasu
deadmaster replied to deadmaster's topic in Work in progress (WIP)
Witam, Dzis dodalem kilka teksturek. update: -
scena 3d Scena oparta na pracy Nekomasu
deadmaster replied to deadmaster's topic in Work in progress (WIP)
Witam, Skromny update, niestety ciezko mi zasiasc do tego po pracy, ale staram sie ;) -
scena 3d Scena oparta na pracy Nekomasu
deadmaster replied to deadmaster's topic in Work in progress (WIP)
Witam, Kolejny update, dodałem kilka teksturek. Zastanawiam się też nad wodą, nie wiem jeszcze jak ją zrobić. PS. Jeśli jest coś nie tak z teksturami to piszcie, teksturowanie to moja najsłabsza strona. :/ -
scena 3d Scena oparta na pracy Nekomasu
deadmaster replied to deadmaster's topic in Work in progress (WIP)
Witam Skromny update. dodałem platformę i boje/czujniki, jeszcze tylko jakieś drobne akcesoria typu gazety/butelki/puszki itp. i chyba koniec modelowania. ;) PS.Nadal nie poradziłem sobie z problemem z Opacity Map z poprzedniego mojego posta, jakby ktoś potrafił mi jakoś pomóc. Pozdrawiam -
scena 3d Scena oparta na pracy Nekomasu
deadmaster replied to deadmaster's topic in Work in progress (WIP)
Pierwsze podejście do teksturowania: i oczywiście muszą być problemy, może mi ktoś wytlumaczyć jak rozwiazać ten problem?? a mianowicie jak renderuje pnącze z dala od objektu to ładnie renderuje ale jak chce wyrenderować tam gdzie powinno sie znajdować to już renderuje jakby cień całego obiektu. -
Witam, Jako że dawno mnie nie było i większość moich prac przepadła wraz ze zniszczonym PCtem. Postanowiłem wrócić z nowym projektem. Jakiś czas temu znajomy podesłał mi link do pracy, którą postanowiłem wymodelował. Oryginalna grafika: Postep prac: Pozdrawiam