Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Jako że dawno mnie nie było i większość moich prac przepadła wraz ze zniszczonym PCtem.

 

Postanowiłem wrócić z nowym projektem.

 

Jakiś czas temu znajomy podesłał mi link do pracy, którą postanowiłem wymodelował.

 

Oryginalna grafika:

 

29089568820_b2cfe5c9b7_b.jpg

 

 

Postep prac:

 

29268880892_52195ed08a_o.jpg

 

29268877942_aea62bf94c_o.jpg

 

28755666583_19a5ffc7e6_o.jpg

 

Pozdrawiam

Edytowane przez deadmaster

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Pierwsze podejście do teksturowania:

 

29089484380_6c55d9923d_o.jpg

 

 

i oczywiście muszą być problemy, może mi ktoś wytlumaczyć jak rozwiazać ten problem??

 

a mianowicie jak renderuje pnącze z dala od objektu to ładnie renderuje ale jak chce wyrenderować tam gdzie powinno sie znajdować to już renderuje jakby cień całego obiektu.

 

29343226386_d43f931582_o.jpg

 

29298319091_a93befe4de_o.jpg

Edytowane przez deadmaster

Napisano
  • Autor

Witam

 

Skromny update.

 

dodałem platformę i boje/czujniki, jeszcze tylko jakieś drobne akcesoria typu gazety/butelki/puszki itp. i chyba koniec modelowania. ;)

 

28822452124_1d99517f7a_o.jpg

 

28828635134_369030a350_o.jpg

 

PS.Nadal nie poradziłem sobie z problemem z Opacity Map z poprzedniego mojego posta, jakby ktoś potrafił mi jakoś pomóc.

 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez deadmaster

Napisano
  • Autor

Witam,

 

Kolejny update, dodałem kilka teksturek.

 

28858392904_ca301c4c09_o.jpg

 

 

29483013945_cd44774b2e_o.jpg

 

 

Zastanawiam się też nad wodą, nie wiem jeszcze jak ją zrobić.

 

PS. Jeśli jest coś nie tak z teksturami to piszcie, teksturowanie to moja najsłabsza strona. :/

Napisano
  • Autor

Witam,

 

Skromny update, niestety ciezko mi zasiasc do tego po pracy, ale staram sie ;)

 

 

 

29693528495_f00357d6f8_o.jpg

 

29693523725_26e8acef8a_o.jpg

Napisano
  • Autor

Witam,

 

Udalo mi sie w koncu zakonczyc modelowanie i teksturowanie, teraz troche pomecze sie z wyrenderowaniem tego jakos w miare ladnie.

 

Dzieki wielkie @skalpel3d za polecenie mi generatora do maxa (pracuje w 3ds) :)

 

 

testowe rendery:

 

 

29919161381_cd37a8df03_o.jpg

 

29919159251_9ce4e734ce_o.jpg

 

30002151215_7ba004c161_o.jpg

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności