claude Napisano 11 Wrzesień 2016 Share Napisano 11 Wrzesień 2016 Skończone pracki z ostatnich lat Na pierwszy ogień idą skulpty do gry Godfire: Rise of Prometheus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Graft Napisano 11 Wrzesień 2016 Share Napisano 11 Wrzesień 2016 Jestem na tak ;) Podoba mi się stylizowany charakter postaci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
genitalius Napisano 11 Wrzesień 2016 Share Napisano 11 Wrzesień 2016 ta babka z elemntami ruchomymi jest ekstra. Mozesz cos napisac o technice wykonania? Wszystko potraktowane jest fragmentarycznie czy w koncowej fazie ciales ciatke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 11 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2016 @Graft - dzięks @genitalius - przez długi czas robiłem tylko w dynamesh całą głowę, tak łatwiej wyprowadzić formę. Dopiero pod koniec roboty pociąłem siatkę na fragmenty slice curve i porozdzielałem elementy na osobne subtoole. Później dalej praca w dynamesh. No i retopo do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keajra Napisano 11 Wrzesień 2016 Share Napisano 11 Wrzesień 2016 Model, modelem, ale w czym renderowane? Bardzo realizstycznie wyszlo. Super prace, szczegolnie babka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackTheRippy Napisano 11 Wrzesień 2016 Share Napisano 11 Wrzesień 2016 Wygląda do świetnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 11 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 11 Wrzesień 2016 @keraja - renderowane w Maya & Arnold @JackTheRippy - thx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 13 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 13 Wrzesień 2016 Głowa "Grubego" z wieśka Killing Monsters Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 14 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2016 Dalej temat Wieśka, głowy zrobione do Intra Witcher'a 3 Pani Yennefer, robiona na podstawie skanu, który też robiłem ja osobiście kaptur robiony w marvelusie i poprawiany ręcznie morphy sam skan Tak zwany "Slayer" robiony z ręki, czyli bez skanów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 15 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2016 trochę badziewia speedowego zabwa w skanowanie podrzeźbianie, rzeźbienie włosów i druk 3d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rice Napisano 15 Wrzesień 2016 Share Napisano 15 Wrzesień 2016 Świetne rzeczy. Z ciekawości zainstalowałem tego godfire. Gra pod pada a wymaga obsługi dotyku w telefonie, sterowanie, animacja, głowny bohater, ten oślepiający bloom. Czy ktoś to w ogóle tetował? Dobrze że chociaż modele i tekstury trzymają poziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 16 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 16 Wrzesień 2016 @rice - dzieki, gra nie była przebojem, ale umiliła mi kilka godzin w pociągu. Pan z cimematicu Nitro Nation, głowa na podstawie skanu, reszta modelowana z ręki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 19 Wrzesień 2016 Autor Share Napisano 19 Wrzesień 2016 Postać do cinematicu For Honor. Pani Samurai przerabiana w 80-90% z modelu Pana Samuraia. Chyba tylko sandały i w dużej mierze hełm zostały ze starego modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
achaja Napisano 22 Wrzesień 2016 Share Napisano 22 Wrzesień 2016 Pozostaje mi powiedzieć tylko WOW i zapaść się ze wstydu, bo mam problemy z rzeźbieniem w glinie na lekcji. Wstyd i hańba.. Jeśli chodzi o prace. To naprawde imponujące :)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi